BouwProfs

De bouw online verbonden.

BouwProfs discussie (354)

Discussies Antwoorden Vandaag op BouwProfs

Gruwel, of overdrijf ik?

Helaas kan ik geen foto nemen omdat "ze" dat meteen zien en ik dan een probleem heb..... Bij mijn buren worden momenteel zonnepanelen op he…

Begonnen door Jeroen Bollen

2 31 Aug 2018
Antwoord van Jozef de Roos

Bouwsector staat voor filosofische vragen: welk doel dienen we in laatste instantie?

 In de bouwsector is de werkvoorraad na de crisis op een hoog niveau beland. Alle drukte eist de aandacht van bouwprofessionals op, waardo…

Begonnen door Piet M. Oskam

0 16 Jul 2018

Wat vraagt de bouw van MBO-ers, praktische vaardigheden of inhoudelijke kennis?

De MBO-ers voor het nieuwe jaar zijn zich weer aan het inschrijven. Ook bij MBO Utrecht groeit het aantal studenten dat als toekomstige bo…

Begonnen door BouwProfs Redactie

2 15 Jul 2018
Antwoord van BouwProfs Redactie

Hoe staat het gesteld met de brandveiligheid binnen groene woontorens?

Ze schieten als paddenstoelen uit de grond, de ontwerpen voor groene (woon)torens. Maar hoe zit het met de brandveiligheid van dit soort to…

Begonnen door Richard Muller

5 16 Dec 2017
Antwoord van Richard Muller

Hoe gaan we straks bouwtechnisch met onze ouderen om?

Nu ouderen steeds later in aanmerking komen voor een verzorgingshuis zullen zij langer in hun bestaande woning moeten blijven. De vraag hie…

Begonnen door Michel Eek

22 13 Nov 2017
Antwoord van Gerold Meenhuis

Welke punten uit het regeerakkoord zijn van invloed op de bouwsector?

(bron: ING) Het regeerakkoord is een feit. Welke beslissingen zijn van invloed op de bouwsector, welke zullen de meeste impact gaan hebben…

Begonnen door Michel Eek

1 13 Nov 2017
Antwoord van Gerold Meenhuis

Stalling voor scootmobiel: wat vindt u hiervan?

Wij hebben een innovatie op de markt gezet: de MCS Multistalling.  Multifunctionele berging voor bijvoorbeeld een scootmobiel, motor of fie…

Begonnen door Gerold Meenhuis

0 13 Nov 2017

Samenwerken in levensbestendig bouwen

MCS Keuken & Comfort is betrokken in een aantal landelijke projecten als "Lang Zult U Wonen” van de Provincie  Overijssel,  "Thuiscomfo…

Begonnen door Gerold Meenhuis

0 13 Nov 2017

Er moet meer aandacht komen voor betere toegankelijkheid van nieuwe bouwprojecten.

In de BouwProfs Linkedin groep vraagt ir. Johan Grootveld om aandacht voor een betere toegankelijkheid van nieuwe bouwprojecten. Johan vind…

Begonnen door BouwProfs Redactie

3 13 Nov 2017
Antwoord van Gerold Meenhuis

Moeten aannemers in het gat springen dat aanbesteding heet?

Leon Creugers is directeur van Woningstichting Voerendaal. En Leon is een beetje boos lees ik op zijn bijdrage op Linkedin. Leon heeft ee…

Begonnen door Michel Eek

9 2 Jul 2017
Antwoord van Ron Reijnders

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+