BouwProfs

De bouw online verbonden.

Bouwvragen (482)

Discussies Antwoorden Vandaag op BouwProfs

Energie behoefte van duurzaam te ontwerpen kantoor. Wie heeft informatie?

Florian Eckardt is architect bij Upfrnt. In de BouwProfs groep op Linkedin stelt hij de volgende vraag: Waar vind ik de beste informatie ov…

Begonnen door Michel Eek

7 3 Nov 2011
Antwoord van Rik Ruigrok

Hoe gevaarlijk is condens bij binnenisolatie?

Luuk van der Werf is bouwkundig adviseur. In de BouwProfs groep op Linkedin stelt hij de volgende vraag: Er is kans op condens bij gevelaan…

Begonnen door BouwProfs Redactie

28 3 Nov 2011
Antwoord van Carl-peter Goossen

Rookgasafvoeren

Wie kan mij vertellen wat de eisen zijn die aan rookgasafvoerkanalen van houtkachels in woningen gesteld worden. Het gaat me met name om de…

Begonnen door Stefan Edwards

4 1 Nov 2011
Antwoord van dolf wissmann

uitvlakken van ruwe betonvloer met licht materiaal, wie heeft ervaring ?

De case is een optopping van een bestaand gebouw. Op het huidige dak zit een afschotisolatie. Als deze is verwijderd blijft er een betondak…

Begonnen door Jan Broekman

6 27 Okt 2011
Antwoord van Etienne Lieben

Producten gezocht die ontworpen zijn vanuit het C2C principe.

Jan Koster is directeur / eigenaar van Renohout. In de BouwProfs groep op Linkedin stelt hij de volgende vraag: Vanuit mijn eigen ondernemi…

Begonnen door BouwProfs Redactie

14 25 Okt 2011
Antwoord van Beate Bouwman

Welk glas te gebruiken voor duurzaam kantoor?

Rinus Haarman is projectbegeleider bij Bouw Kantoor Raalte. In de BouwProfs Duurzaam Bouwen groep stelt hij de volgende vraag: Welk glas z…

Begonnen door Michel Eek

12 17 Okt 2011
Antwoord van Ron Brandhorst

Luchtdichtheid na een renovatie.

Marcel Nooijen is bouwkundig thermograaf. In de BouwProfs groep op Linkedin stelt hij de volgende vraag: Ik voer bijna dagelijks luchtdicht…

Begonnen door BouwProfs Redactie

3 12 Okt 2011
Antwoord van Richard de la Roy

Stel ik koop een stukje grond (in een woonwijk) waarvan bekend is, dat dit vervuilde grond is. Hoe ligt de aansprakelijkheid?

Marcel Abeling stelt in de BouwProfs groep op Linkedin de volgende vraag, misschien kunt u hem helpen aan het juiste antwoord: De grond die…

Begonnen door Andre Letsch

7 27 Sept 2011
Antwoord van Tom Vermeulen

Op zoek naar praktijkvoorbeelden van energiebewuste renovatie.

To Simons stelt in de BouwProfs groep op Linkedin de vogende vraag: Voor het energiebesparingsforum van 15 september zoek ik goede praktijk…

Begonnen door BouwProfs Redactie

17 27 Sept 2011
Antwoord van Rick Bomans

Technische informatie gewenst om bestaand gemeentehuis te onderkelderen met parkeergarage.

Geert Driessens is projectmanager bij de Gemeente Best. In de BouwProfs groep op Linkedin stelt hij de volgende vraag: Wie kan mij aan tech…

Begonnen door Andre Letsch

10 20 Sept 2011

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+