BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Jeroen Bollen (10)

Discussies waarop is gereageerd (9) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Hoi Ingeborg, dit zijn goede vragen voor "onze" worksphere jongens (en meisjes). :-)"

Jeroen Bollen heeft 27 Okt 2013 gereageerd op Zonnepanelen: doe-het-zelf of met installatie?

14 4 Nov 2013
Antwoord van Ingeborg van den Ban

"Met excuses voor de wel erg late reactie mijnerzijds........ De opdrachtgevers hebbe…"

Jeroen Bollen heeft 16 Okt 2013 gereageerd op Failliete aannemer wil werkzaamheden onderbrengen in andere bv, wel of niet mee in zee gaan?

24 16 Okt 2013
Antwoord van Jeroen Bollen

"Ja, ik ben er een tegengekomen. Deze bouwer verbouwt en bouwt een praktijk (casco) i…"

Jeroen Bollen heeft 14 Okt 2013 gereageerd op Wat zijn de ervaringen met de cowboys onder de aannemers?

17 14 Okt 2013
Antwoord van Jeroen Bollen

"Hallo Renske, Wat niet uit de informatie blijkt is welke rol jij in dit proces inne…"

Jeroen Bollen heeft 14 Okt 2013 gereageerd op Graag advies over dakbedekking plat dak

39 14 Okt 2013
Antwoord van Koos Scheijbeler

"Beste Renske, PS is simpelweg NIET drukvast wanneer toegepast in het onderhavige ge…"

Jeroen Bollen heeft 14 Okt 2013 gereageerd op Graag advies over dakbedekking plat dak

39 14 Okt 2013
Antwoord van Koos Scheijbeler

"Hallo Renske, Wanneer ik de opbouw van dit warme dak zie rijzen er bij mij allerlei…"

Jeroen Bollen heeft 14 Okt 2013 gereageerd op Graag advies over dakbedekking plat dak

39 14 Okt 2013
Antwoord van Koos Scheijbeler

"Om schimmelvorming te stoppen ken ik maar één manier en dat is ventileren, ventilere…"

Jeroen Bollen heeft 3 Sept 2013 gereageerd op Schimmel geconstateerd op spaanplaat achter het knieschot, hoe te handelen?

17 5 Sept 2013
Antwoord van Kees Snepvangers

"Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie adviezen. Sommige waren bruikbaar, ander…"

Jeroen Bollen heeft 2 Jul 2013 gereageerd op Failliete aannemer wil werkzaamheden onderbrengen in andere bv, wel of niet mee in zee gaan?

24 16 Okt 2013
Antwoord van Jeroen Bollen

"Dit is geen discussie over of Nico de Vries gelijk heeft of niet. We zien immers op…"

Jeroen Bollen heeft 7 Sept 2011 gereageerd op Volgens BAM-CEO Nico de Vries gaat de crisis in de bouw nog een aantal jaren duren. Wat vindt u?

9 16 Sept 2011
Antwoord van Gerrit Markus

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+