BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Jules Keser (9)

Discussies waarop is gereageerd (9) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Ik kan me daar wel in vinden. Mocht het glas echter glad zijn dan begrijp ik die fol…"

Jules Keser heeft 22 Feb gereageerd op Toepassing van isolatiefolie op beglazing van een Rijksmonument.

3 23 Feb
Antwoord van Gertjan Schaap

"Wil je heel dun gaan dan bleek deze man erg enthousiast na het afbreken van zijn oud…"

Jules Keser heeft 19 Mei 2016 gereageerd op bestaande spouwmuur na-isoleren + nieuwe buitengevel

12 19 Mei 2016
Antwoord van Jules Keser

"Beste Martien, Bij Airflex hebben ze sinds enkele jaren een standaard folder / SBR b…"

Jules Keser heeft 9 Nov 2015 gereageerd op Wie heeft ervaring opgedaan met isolatiefolies?

17 18 Nov 2015
Antwoord van peter den Uijl

"Zoals aangegeven zou je dan eens moeten kijken op www.airflex.nl. Meest gecertificee…"

Jules Keser heeft 26 Jun 2014 gereageerd op Hoe kan ik het beste een dunne spouwmuur isoleren?

27 9 Dec 2015
Antwoord van rob ackermans

"Vreemd,... want er staan echt hogere waardes in de databank van het ISSO, dé instant…"

Jules Keser heeft 25 Jun 2014 gereageerd op Hoe kan ik het beste een dunne spouwmuur isoleren?

27 9 Dec 2015

"helemaal mee eens Toine!  ;-) de pet wollen die in enkele folies verwerkt zitten hou…"

Jules Keser heeft 25 Jun 2014 gereageerd op Hoe kan ik het beste een dunne spouwmuur isoleren?

27 9 Dec 2015

"kijk eens op: http://www.rimainternational.org/index.php/technical/testing/ dit is d…"

27 9 Dec 2015

"Aerogel is, volgens mij, verreweg de beste isolatie als je het over dun hebt. Is wel…"

27 9 Dec 2015

"Beste John, Reflectiefolie kan i.d.d. een prima oplossing zijn. SBRcurnet heeft een…"

27 9 Dec 2015

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2017   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...