BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Christi Korbee (6)

Discussies waarop is gereageerd (6) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Mantelzorg gaat volgens mij op termijn niet werken, daar er teveel gevraagd wordt va…"

Christi Korbee heeft 22 Jan 2014 gereageerd op Hoe gaan we straks bouwtechnisch met onze ouderen om?

22 13 Nov 2017
Antwoord van Gerold Meenhuis

"Projecten zoals 'De Leyhoeve' in Tilburg zijn volgens mij een onderdeel van de oplos…"

Christi Korbee heeft 22 Jan 2014 gereageerd op Hoe gaan we straks bouwtechnisch met onze ouderen om?

22 13 Nov 2017
Antwoord van Gerold Meenhuis

"Verzinkte spouwankers blijken al een hele tijd verboden te zijn zonder dat veel aann…"

Christi Korbee heeft 5 Mrt 2013 gereageerd op Verroeste spouwankers bij appartementsgebouwen aan de kust. Broodje aap of serieus probleem?

12 7 Mrt 2013
Antwoord van Christiaan

"Hoi Edwin,   Nee, naar mijn mening niet. Is vooral visueel en met de waterpas. Maar…"

Christi Korbee heeft 17 Jan 2013 gereageerd op Welke eisen zijn er ten aanzien van afbouwtimmerwerk?

2 17 Jan 2013
Antwoord van Edwin

"Ik ben er bij toeval ingerold. Van origine ben ik secretaresse en heb ik als vooropl…"

Christi Korbee heeft 27 Dec 2012 gereageerd op Waar heb jij jouw passie voor bouwen opgelopen?

16 18 Feb 2013
Antwoord van Henry Hoekman

"Ik ben het eens met Philip. Als je kijkt naar het aantal bouwbedrijven dat zelf nu i…"

Christi Korbee heeft 5 Jul 2012 gereageerd op Bouwbedrijf als financier voor starters om woningmarkt vlot te trekken?

16 7 Feb 2013
Antwoord van jacques serle

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+