BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Ger van der Zanden (49)

Discussies waarop is gereageerd (47) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

""Greenoffice 2015"  heeft dit berekend ! Zie www.greenoffice2015.nl  o.a. bij FAQ's  "

Ger van der Zanden heeft 11 Mei 2011 gereageerd op Wat is de commerciële meerwaarde van duurzaam vastgoed?

10 13 Mei 2011
Antwoord van Ger van der Zanden

"volgens mij is het beste duurzame idee (voor de bouwsector) al heel oud en  door ver…"

Ger van der Zanden heeft 4 Mei 2011 gereageerd op ''Het Beste Uitgevoerde Duurzame Idee''

13 8 Mei 2011
Antwoord van Carl-peter Goossen

"Goed initiatief; vooral lichtere tweeschalige constructies geven uitstekende resulta…"

Ger van der Zanden heeft 6 Apr 2011 gereageerd op Moet geluidsbewust bouwen onderdeel zijn of worden van duurzaam bouwen?

9 13 Jan 2012
Antwoord van Sebastiaan van Ineveld

""Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst" Helaas moet nu h…"

Ger van der Zanden heeft 4 Mrt 2011 gereageerd op Verbeteren geluidisolatie tussen ruimten, oplossing zoeken in de wand of het plafond?

9 9 Mrt 2011
Antwoord van Aldrik Bakker

"Bij Slimbouwen (zie www.slimbouwen.nl) wordt al bij het ontwerp rekening gehouden me…"

Ger van der Zanden heeft 20 Feb 2011 gereageerd op Cradle 2 Cradle tijdens de ontwerpfase, waar moet je rekening mee houden?

5 21 Feb 2011
Antwoord van Maarten Wiersma

"Zie op www.slimlinebuildings.com  met koeling in plafond . Isolatiewaarde ligt aan s…"

Ger van der Zanden heeft 11 Feb 2011 gereageerd op Wie kan mij vertellen wat de isolatiewaarde is van een groen dak?

16 16 Feb 2011
Antwoord van Bernard Blokzijl

"Door toepassing van Slimline kan een gebouw tegen lagere investeringskosten, met een…"

Ger van der Zanden heeft 8 Dec 2010 gereageerd op Cradle to Cradle als basis voor een nieuw samenwerkingsmodel in de bouw?

8 9 Dec 2010
Antwoord van Maarten Wiersma

"Innovatie in de bouw ! Subsidie EZ ! Op 'deelnivo' zijn innovaties natuurlijk altijd…"

Ger van der Zanden heeft 25 Sept 2010 gereageerd op Het is slecht gesteld met innovatie in de bouw.

16 28 Sept 2010
Antwoord van Wieringa

"C2C oplossingen zijn met name voor gebouwen van belang als het gebouw een nieuwe fun…"

Ger van der Zanden heeft 15 Sept 2010 gereageerd op Voor een particulier woningbouwproject ben ik op zoek naar de meest duurzame betonnen systeemvloer.

10 16 Sept 2010
Antwoord van Esteban van Zeijl

"Beste Anne, Duurzaamheid is niet alleen energie; er is voor de gebouwde omgeving tev…"

Ger van der Zanden heeft 3 Sept 2010 gereageerd op Energiemaatregelen vastleggen in het bestemmingsplan.

18 23 Sept 2010
Antwoord van jacques serle

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+