BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Richard Muller (75)

Discussies waarop is gereageerd (69) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Hallo Michel, Moet er wel even wat werk voor verrichten, zal deze week niet meer luk…"

Richard Muller heeft 2 Jan 2013 gereageerd op Bouw je mee aan het BouwProfs eBook “duurzaam bouwen in de praktijk. 50 praktische tips.”?

69 27 Nov 2013
Antwoord van Marijke van Loon

"Kijk ook eens wat je met een bestaand gebouw kan doen of hergebruik van bouwmaterial…"

Richard Muller heeft 1 Jan 2013 gereageerd op Bouw je mee aan het BouwProfs eBook “duurzaam bouwen in de praktijk. 50 praktische tips.”?

69 27 Nov 2013
Antwoord van Marijke van Loon

"Beste Jan Paul,   Ook ik hoor goede verhalen over Tonzon."

Richard Muller heeft 21 Nov 2012 gereageerd op Hoe kan ik het beste mijn houten vloer isoleren?

38 5 Okt 2014
Antwoord van BouwProfs Redactie

"@Stan Dat van die randen is waar, maar afhankelijk van de uitvoering zijn daar oplos…"

Richard Muller heeft 14 Nov 2012 gereageerd op Bedrijf gezocht dat een gevlinderde betonnen afwerkvloer kan maken voor luxe villa.

18 27 Jun 2014
Antwoord van Maik

"Hallo Hanno, Als het gaat om een monoliet afgewerkte vloer of zogenaamd "woonbeton"…"

Richard Muller heeft 14 Nov 2012 gereageerd op Bedrijf gezocht dat een gevlinderde betonnen afwerkvloer kan maken voor luxe villa.

18 27 Jun 2014
Antwoord van Maik

"Olivier, dat zijn precies de vraagtekens die ik heb bij passief bouwen: luchtdicht b…"

Richard Muller heeft 13 Nov 2012 gereageerd op Minister van het Gewest Brussel Evelyne Huytebroeck krijgt het voor elkaar, waarom wij niet?

33 5 Dec 2012
Antwoord van Beate Bouwman

"Wat ik bedoel, is het niet beter om bepaalde doelstellingen vast te leggen in plaats…"

Richard Muller heeft 13 Nov 2012 gereageerd op Minister van het Gewest Brussel Evelyne Huytebroeck krijgt het voor elkaar, waarom wij niet?

33 5 Dec 2012
Antwoord van Beate Bouwman

"Carl-Peter, Wat verstaan de Belgen over Passiefstandaard? Zijn hier al richtlijnen v…"

Richard Muller heeft 13 Nov 2012 gereageerd op Minister van het Gewest Brussel Evelyne Huytebroeck krijgt het voor elkaar, waarom wij niet?

33 5 Dec 2012
Antwoord van Beate Bouwman

"Dat is dan de verklaring dat de leverancier van Intello geen OSB voor zijn folie wil…"

Richard Muller heeft 12 Nov 2012 gereageerd op Minister van het Gewest Brussel Evelyne Huytebroeck krijgt het voor elkaar, waarom wij niet?

33 5 Dec 2012
Antwoord van Beate Bouwman

"@Carl-Peter: Is OSB nu echt dampopen of zijn dit speciale OSB-platen. De meningen ve…"

Richard Muller heeft 12 Nov 2012 gereageerd op Minister van het Gewest Brussel Evelyne Huytebroeck krijgt het voor elkaar, waarom wij niet?

33 5 Dec 2012
Antwoord van Beate Bouwman

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+