BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Richard Muller (75)

Discussies waarop is gereageerd (69) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Even wat tegengas hier. Als ik het goed lees maken we dus een binnenklimaat waarin s…"

Richard Muller heeft 30 Mei 2013 gereageerd op Damp-open versus binnenklimaat passiefbouw, zijn we niet beter af door juist niet-dampopen te bouwen?

5 30 Mei 2013
Antwoord van Richard Muller

"Hallo Michel, Moet ik hier speciaal een iPad voor aanschaffen, of is het e-book ook…"

Richard Muller heeft 22 Mei 2013 gereageerd op Bouw je mee aan het BouwProfs eBook “duurzaam bouwen in de praktijk. 50 praktische tips.”?

69 27 Nov 2013
Antwoord van Marijke van Loon

"Tsja, als de aannemer alleen nog maar zaken wil doen via zijn "motorclub" dan sluit…"

Richard Muller heeft 3 Apr 2013 gereageerd op Zeer slechte casco aanbouw door aannemer geleverd, wat zouden jullie doen?

37 6 Apr 2013
Antwoord van Eric van Rijswijk

"De vraag was min of meer al gesteld hoor:  "Ik vraag mij af of hier een gedegen plan…"

Richard Muller heeft 3 Apr 2013 gereageerd op Zeer slechte casco aanbouw door aannemer geleverd, wat zouden jullie doen?

37 6 Apr 2013
Antwoord van Eric van Rijswijk

"Ik vraag mij af of hier een gedegen plan aan vooraf is gegaan met goede tekeningen. …"

Richard Muller heeft 3 Apr 2013 gereageerd op Zeer slechte casco aanbouw door aannemer geleverd, wat zouden jullie doen?

37 6 Apr 2013
Antwoord van Eric van Rijswijk

"Bestaat de werkvoorbereiding van dit project alleen maar uit een "stevige" calculati…"

Richard Muller heeft 3 Apr 2013 gereageerd op Zeer slechte casco aanbouw door aannemer geleverd, wat zouden jullie doen?

37 6 Apr 2013
Antwoord van Eric van Rijswijk

"Ja dit roept inderdaad nogal wat vraagtekens op: Wat te doen bij uitloop? Gaat het a…"

Richard Muller heeft 2 Mrt 2013 gereageerd op Verlaging BTW architecten naar 6% MITS zij tevens de renovatie begeleiden...

17 22 Mei 2013
Antwoord van Sjoerd Laheij

"Inderdaad wat betreft de looptijd van 1 jaar is de tijdelijke BTW verlaging veel te…"

Richard Muller heeft 13 Feb 2013 gereageerd op Hoe beoordeel jij het concept akkoord voor de woningmarkt?

21 21 Feb 2013
Antwoord van Ton Wesdijk

"Dat stelt mij gerust, ik zal proberen een zinvolle bijdrage te leveren ....... "

Richard Muller heeft 3 Jan 2013 gereageerd op Bouw je mee aan het BouwProfs eBook “duurzaam bouwen in de praktijk. 50 praktische tips.”?

69 27 Nov 2013
Antwoord van Marijke van Loon

"Word het een e-book met duurzame praktische tips of een verkapte reclamefolder voor…"

Richard Muller heeft 2 Jan 2013 gereageerd op Bouw je mee aan het BouwProfs eBook “duurzaam bouwen in de praktijk. 50 praktische tips.”?

69 27 Nov 2013
Antwoord van Marijke van Loon

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+