BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Richard Muller (71)

Discussies waarop is gereageerd (65) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Hallo Joep, het bouwbesluit stelt geen eisen aan sanitair, dit valt onder inrichting…"

Richard Muller heeft 17 Mrt gereageerd op Fonteintje in een MIVA toilet, is dat toegestaan?

6 19 Mrt
Antwoord van Jan Hoekzema

" "

Richard Muller heeft 18 Feb 2015 gereageerd op Wat iedereen zou moeten weten over het bouwen met hout...

19 19 Feb 2015
Antwoord van Peer Schoofs

"Hallo Gertjan, Ik weet niet hoeveel opbouwhoogte je kwijt kan, maar je zou op de hou…"

Richard Muller heeft 11 Feb 2014 gereageerd op Brandwerendheid verdiepingsvloer, hoe ga ik te werk?

20 21 Feb 2014
Antwoord van Frank Hams

"@Fred, Nou eigenlijk een combinatie van die 2. Ze ontwikkelen een BIM applicatie sam…"

Richard Muller heeft 27 Nov 2013 gereageerd op Welke bouwconstructies mogen niet ontbreken in nieuw te ontwikkelen BIM pakket?

9 28 Nov 2013
Antwoord van jacques serle

"Sketchup en Autocad vergelijken is niet echt mogelijk (appels en peren). Op dit mome…"

Richard Muller heeft 11 Sept 2013 gereageerd op SketchUp versus Autocad, wat zijn de ervaringen?

9 14 Sept 2013
Antwoord van jacques serle

"Hallo Marcel, hopelijk gaat het niet om constructief beton, maar om elementen / orna…"

Richard Muller heeft 18 Jun 2013 gereageerd op Zijn er betonsoorten waar mos goed op groeit?

14 23 Jun 2013
Antwoord van Marcel eekhout

"Even wat tegengas hier. Als ik het goed lees maken we dus een binnenklimaat waarin s…"

Richard Muller heeft 30 Mei 2013 gereageerd op Damp-open versus binnenklimaat passiefbouw, zijn we niet beter af door juist niet-dampopen te bouwen?

5 30 Mei 2013
Antwoord van Richard Muller

"Hallo Michel, Moet ik hier speciaal een iPad voor aanschaffen, of is het e-book ook…"

Richard Muller heeft 22 Mei 2013 gereageerd op Bouw je mee aan het BouwProfs eBook “duurzaam bouwen in de praktijk. 50 praktische tips.”?

69 27 Nov 2013
Antwoord van Marijke van Loon

"Tsja, als de aannemer alleen nog maar zaken wil doen via zijn "motorclub" dan sluit…"

Richard Muller heeft 3 Apr 2013 gereageerd op Zeer slechte casco aanbouw door aannemer geleverd, wat zouden jullie doen?

37 6 Apr 2013
Antwoord van Eric van Rijswijk

"De vraag was min of meer al gesteld hoor:  "Ik vraag mij af of hier een gedegen plan…"

Richard Muller heeft 3 Apr 2013 gereageerd op Zeer slechte casco aanbouw door aannemer geleverd, wat zouden jullie doen?

37 6 Apr 2013
Antwoord van Eric van Rijswijk

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2017   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+