BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Ton Kowalczyk (14)

Discussies waarop is gereageerd (13) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Beste Leo, Welk ander perspectief zou dit dan geplaatst moeten worden? In zowel de…"

Ton Kowalczyk heeft 25 Jul 2016 gereageerd op Waarom worden de Rc - eisen vanuit het Bouwbesluit door aannemers genegeerd?

31 1 Aug 2016
Antwoord van George Balsing

"Ik ben van mening dat we niet meer moeten bekijken wat we willen, maar wat we moeten…"

Ton Kowalczyk heeft 24 Apr 2015 gereageerd op Gaat windenergie de goedkoopste energiebron in Nederland worden?

10 30 Apr 2015
Antwoord van Bart Draijer

"Dat weten we......Maar vaak wordt er naar het getal gekeken of het EPC-getal wordt g…"

Ton Kowalczyk heeft 10 Sept 2014 gereageerd op Wat levert het op als we EPC voor nieuwe woningen gaan opdelen?

7 10 Sept 2014
Antwoord van Ad de Vrieze

"Ik zou graag de epc even willen parkeren aan de zijlijn in deze discussie. Dit wil i…"

Ton Kowalczyk heeft 9 Sept 2014 gereageerd op Wat levert het op als we EPC voor nieuwe woningen gaan opdelen?

7 10 Sept 2014
Antwoord van Ad de Vrieze

"Hoi Brenda, Ik heb in Den Haag al diverse kelders waterdicht laten maken, zowel bet…"

Ton Kowalczyk heeft 26 Jun 2014 gereageerd op ik ben op zoek naar een bedrijf die een bestaande kelder echt goed waterdicht kan krijgen.

18 29 Jun 2014
Antwoord van Peter van den Ende

"Beste Cock, In de eerste plaats, heb je een hele straffe vraag neergelegd. Een hele…"

Ton Kowalczyk heeft 10 Apr 2014 gereageerd op Ik wil in particulier opdrachtgeverschap een betaalbaar passiefhuis bouwen, wie helpt mee?

50 6 Mei 2014
Antwoord van Eddy H. J. Cruysberghs

"Prijzen.....dat is altijd het probleem zolang je geen concreet project hebt. Met het…"

Ton Kowalczyk heeft 5 Nov 2013 gereageerd op Wat is jullie mening over duurzame stapelblokken met hoge isolatie?

7 6 Nov 2013
Antwoord van Matthias de Vries

"Ik heb een woning gerenoveerd met Isorast-blokken, en ben daar buitengewoon positief…"

Ton Kowalczyk heeft 5 Nov 2013 gereageerd op Wat is jullie mening over duurzame stapelblokken met hoge isolatie?

7 6 Nov 2013
Antwoord van Matthias de Vries

"De keuze voor zelf doen of laten doen is er 1 van de categorie: "hoe handig ben je?"…"

Ton Kowalczyk heeft 8 Okt 2013 gereageerd op Zonnepanelen: doe-het-zelf of met installatie?

14 4 Nov 2013
Antwoord van Ingeborg van den Ban

"Beste Ester, Aannemers zijn er genoeg te vinden. Oplossingen ook. Maar wat ik je wi…"

Ton Kowalczyk heeft 5 Mrt 2012 gereageerd op Gezocht aannemer voor de bouw van een energiezuinige woning in combinatie met zonnepanelen, zonneboilier, warmtepomp en groen dak.

22 10 Mrt 2012
Antwoord van peter van de burgt

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+