BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van ing. P.J. de Vries (29)

Discussies waarop is gereageerd (29) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"In mijn beroepspraktijk kom ik regelmatig bij klachten over een vloerafwerking of af…"

ing. P.J. de Vries heeft 9 Okt 2012 gereageerd op Is een PVC vloer toe te passen in een sportaccommodatie ivm de zware belastinggraad?

10 10 Okt 2012
Antwoord van Marieke Lambrecht

"Dat is zo onmogelijk te gokken, maar als u mij wat foto's kunt sturen van de problem…"

ing. P.J. de Vries heeft 26 Sept 2012 gereageerd op Op natuursteen vloer vormen zich vlekken, wat kan dit zijn?

14 8 Okt 2012
Antwoord van Gert-Jan van Asperen

"Conclusie: U dient eerst vast vte stellen wat exact de oorzaak is: zakt het vocht in…"

ing. P.J. de Vries heeft 5 Sept 2012 gereageerd op vochtige muren in monumentaal pand (Frankrijk)

30 4 Nov 2012
Antwoord van ing. P.J. de Vries

"Ik b egreep dat Kees Borst het op Bouwprofs heeft over een situatie waarin de eenhed…"

ing. P.J. de Vries heeft 5 Sept 2012 gereageerd op Onduidelijkheid geluidswering verdiepingsvloer

20 7 Sept 2012
Antwoord van Joost Pothuis

"Een gecompliceerde vraag. Goed en deugdelijk werk, dan denken wij aan de uitvoering…"

ing. P.J. de Vries heeft 4 Sept 2012 gereageerd op Onduidelijkheid geluidswering verdiepingsvloer

20 7 Sept 2012
Antwoord van Joost Pothuis

"Dick, Er zijn eenvoudige rekenregels op grond van de hoogst te verwachten neerslag,…"

ing. P.J. de Vries heeft 31 Aug 2012 gereageerd op afschot parkeerdak

8 17 Sept 2012
Antwoord van Diedrick Steendam

"Over de hoeveelheid water wat er na een regenbui op een dak blijft staan maakt u zic…"

ing. P.J. de Vries heeft 31 Aug 2012 gereageerd op afschot parkeerdak

8 17 Sept 2012
Antwoord van Diedrick Steendam

"Jimme, Als leverancier van slijtlaag mortels kun jij Hans dan natuurlijk wel een aan…"

ing. P.J. de Vries heeft 13 Jul 2012 gereageerd op Wie kan mij een lichtblauwe monolitische betonvloer leveren?

18 18 Jul 2012
Antwoord van Jimme Akkerman

"Schipper en Engelen zijn goede suggesties. Met door en door gekleurd monolitisch afg…"

ing. P.J. de Vries heeft 11 Jul 2012 gereageerd op Wie kan mij een lichtblauwe monolitische betonvloer leveren?

18 18 Jul 2012
Antwoord van Jimme Akkerman

"Vraag 1. Ik weet niet met wat voor meter er wat precies gemeten is maar ik denk dat…"

ing. P.J. de Vries heeft 15 Jun 2012 gereageerd op 4 vragen ivm een bouwkundige rechtzaak, wat vinden jullie?

15 19 Jun 2012
Antwoord van Michaël de Vos

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+