BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van ing. P.J. de Vries (29)

Discussies waarop is gereageerd (29) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Geachte heren bouwprofs, Laten we even de commerciele aspecten voor wat ze zijn want…"

ing. P.J. de Vries heeft 8 Jun 2012 gereageerd op Wie kan een gepleisterde gekleurde dekvloer herstellen?

13 12 Jun 2012
Antwoord van Michaël de Vos

"De reden dat ik zou adviseren voor een kunststofgebonden vloer in dit geval en niet…"

ing. P.J. de Vries heeft 6 Jan 2012 gereageerd op Wat zit er een kwaliteitsverschil in gietvloeren, wie helpt?

33 22 Jan 2013
Antwoord van peet van wijk

"Ik denk dat Eddie gelet op zijn vloerverwarming een goed geleidende en ook zo dun mo…"

ing. P.J. de Vries heeft 6 Jan 2012 gereageerd op Wat zit er een kwaliteitsverschil in gietvloeren, wie helpt?

33 22 Jan 2013
Antwoord van peet van wijk

"Natuurlijk zitten er kwal;iteitsverschillen in gietvloeren. Maar wat heb je nodig? I…"

ing. P.J. de Vries heeft 13 Dec 2011 gereageerd op Wat zit er een kwaliteitsverschil in gietvloeren, wie helpt?

33 22 Jan 2013
Antwoord van peet van wijk

"Voor een onafhankelijk en deskundig advies zal ik je graag vanb dienst zijn: info@te…"

ing. P.J. de Vries heeft 12 Dec 2011 gereageerd op Wat zit er een kwaliteitsverschil in gietvloeren, wie helpt?

33 22 Jan 2013
Antwoord van peet van wijk

"Edwin, Ik neem aan dat het nu wel gaat om het horen van traplopen, deuren dichtslaan…"

ing. P.J. de Vries heeft 28 Nov 2011 gereageerd op Geluidsoverlast na plaatsing dakopbouw, hoe te handelen?

21 29 Nov 2011
Antwoord van Edwin Blijie (Drs. ing. MRE)

"Wat is de ondergrond? Kalkzandsteen? Waarmee is de stuclaag opgebouwd? Heb je het st…"

ing. P.J. de Vries heeft 4 Nov 2011 gereageerd op Scheuren in stukwerk, wie adviseert?

15 7 Nov 2011
Antwoord van Ed Beumer

"Inderdaad, voor uitvlakken kun je met perlite en zand en cement bij diverse bedrijve…"

ing. P.J. de Vries heeft 26 Okt 2011 gereageerd op uitvlakken van ruwe betonvloer met licht materiaal, wie heeft ervaring ?

6 27 Okt 2011
Antwoord van Etienne Lieben

"U hebt kennelijk 120 tot 140 mm ter beschikking vanaf de ruwe vloer. Vloerverwarming…"

ing. P.J. de Vries heeft 25 Okt 2011 gereageerd op uitvlakken van ruwe betonvloer met licht materiaal, wie heeft ervaring ?

6 27 Okt 2011
Antwoord van Etienne Lieben

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+