BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van H. ter Haar (6)

Discussies waarop is gereageerd (6) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Beste Chris, je vraagt of een gemiddelde koper een belang heeft in het afwaarderen…"

H. ter Haar heeft 27 Aug 2013 gereageerd op Moeten zonnepanelen wel opgenomen worden in het energielabel?

20 27 Aug 2013
Antwoord van Ben Klunder

"Beste Chris, daar een PV installatie wezenlijk bijdraagt aan het energie gebruik va…"

H. ter Haar heeft 27 Aug 2013 gereageerd op Moeten zonnepanelen wel opgenomen worden in het energielabel?

20 27 Aug 2013
Antwoord van Ben Klunder

"Beste Andre, ik heb goede ervaringen met Wiba vastgoedontwikkeling BV te Zevenaar ,…"

H. ter Haar heeft 18 Apr 2013 gereageerd op Partijen gezocht die ervaring hebben met bouwen in Scandinavië.

6 21 Apr 2013
Antwoord van Gijs Verheij

"Beste Marcel, beide opties zijn mogelijk. Bij de isolatie bovenop de betonvloer die…"

H. ter Haar heeft 21 Nov 2012 gereageerd op Isoleren van een op zand gestorte betonvloer.

20 23 Nov 2012
Antwoord van Olthaar Ontwerpen

"@ Edwin, Jos, de energielabels vallen onder de richtlijn BRL9500, de publicaties zij…"

H. ter Haar heeft 16 Nov 2012 gereageerd op Waar moet ik op letten als ik een cursus tot EPA-adviseur wil gaan doen?

9 16 Nov 2012
Antwoord van Edwin van Duinen

"Beste Jos, Met jouw opleiding en ervaring heb je amper een cursus nodig. Koop zelf…"

H. ter Haar heeft 16 Nov 2012 gereageerd op Waar moet ik op letten als ik een cursus tot EPA-adviseur wil gaan doen?

9 16 Nov 2012
Antwoord van Edwin van Duinen

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+