BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Albert J. Boom (RekenService) (34)

Discussies waarop is gereageerd (29) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Wat is het voordeel van een goede BREEAM beoordeling, een goede adviseur kan toch oo…"

Albert J. Boom (RekenService) heeft 12 Jun 2013 gereageerd op Weegt de toegevoegde waarde van het BREEAM certificaat wel op tegen de meerkosten?

35 21 Mrt 2014
Antwoord van Elly van Wattingen

"@iedereen, met de stelling had ik als doelstelling dat er eens moet worden nagedacht…"

Albert J. Boom (RekenService) heeft 5 Jun 2013 gereageerd op Snelle bouwtijd is slecht voor de werkgelegenheid op de bouw!

24 5 Jun 2013
Antwoord van Albert J. Boom (RekenService)

"@Michaël ik zal eens kijken naar de website is ook erg interessant. @Mannes eigenlij…"

Albert J. Boom (RekenService) heeft 4 Jun 2013 gereageerd op Snelle bouwtijd is slecht voor de werkgelegenheid op de bouw!

24 5 Jun 2013
Antwoord van Albert J. Boom (RekenService)

"@Martin Langzamer bouwen betekent idd dat je langer dubbele lasten hebt als klant. m…"

Albert J. Boom (RekenService) heeft 4 Jun 2013 gereageerd op Snelle bouwtijd is slecht voor de werkgelegenheid op de bouw!

24 5 Jun 2013
Antwoord van Albert J. Boom (RekenService)

"@ Dave, Hoe bedoel je de klant? Anders bouwen wil niet zeggen dat je dit niet in sam…"

Albert J. Boom (RekenService) heeft 4 Jun 2013 gereageerd op Snelle bouwtijd is slecht voor de werkgelegenheid op de bouw!

24 5 Jun 2013
Antwoord van Albert J. Boom (RekenService)

"Nogmaals het heeft niets met warmteterugwinning te maken. Het heeft te maken met de…"

Albert J. Boom (RekenService) heeft 4 Jun 2013 gereageerd op Lage luchtvochtigheid in een energiezuinige woning, wie heeft een oplossing?

47 25 Jun 2013
Antwoord van Albert J. Boom (RekenService)

"@ Richard helemaal mee eens. ik hoor van verscheidene partijen een bepaald nieuw bou…"

Albert J. Boom (RekenService) heeft 25 Apr 2013 gereageerd op Wat iedereen zou moeten weten over het bouwen met hout...

19 19 Feb 2015
Antwoord van Peer Schoofs

"Ik wil u op het hart drukken dat de droge lucht in de woning niets te maken heeft me…"

Albert J. Boom (RekenService) heeft 24 Apr 2013 gereageerd op Lage luchtvochtigheid in een energiezuinige woning, wie heeft een oplossing?

47 25 Jun 2013
Antwoord van Albert J. Boom (RekenService)

"Kijk ook eens naar de posities van de radiatoren en of hier een vensterbank met grot…"

Albert J. Boom (RekenService) heeft 17 Apr 2013 gereageerd op Koude aan de vloer en temperatuurverschil vloer vs ooghoogte. Hoe kan dit en hoe op te lossen?

15 17 Apr 2013
Antwoord van Albert J. Boom (RekenService)

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+