BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Tjitske Hilhorst (8)

Discussies waarop is gereageerd (8) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Beste Jacob, deze stenen staan langdurig bloot aan vocht en dit is het gevolg, op zi…"

Tjitske Hilhorst heeft 12 Jul 2011 gereageerd op Eigenaardige verwering van Kalkzandsteen

9 13 Jul 2011
Antwoord van André van Laar

"Goedemiddag! Wat een leuk idee! Mijn naam is Tjits Hilhorst en ik ben werkzaam in de…"

Tjitske Hilhorst heeft 23 Aug 2010 gereageerd op Know how gevraagd voor duurzaam verbouwen van boerderij tot kinderdagverblijf.

44 25 Nov 2010
Antwoord van Mario Hellemons

"Wanneer je een doorsnee situatie van een gezin bekijkt ( man kostwinnaar,vrouw part-…"

Tjitske Hilhorst heeft 28 Mei 2010 gereageerd op Energiezuinige woning verplichten (?)

18 12 Jun 2010
Antwoord van Michel Eek

"Even advocaat van de duivel zijn; ik geloof in " Best PERSON for the job!" niet ; "B…"

Tjitske Hilhorst heeft 22 Jan 2010 gereageerd op is de Bouw klaar voor een grotere rol voor vrouwen?

19 2 Apr 2010
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Marcel,ik hoop toch ten zeerste van wél! Buiten het feit dat er op energie verspilli…"

Tjitske Hilhorst heeft 21 Jan 2010 gereageerd op Past het gedachtengoed van passiefhuizen wel bij de nuchtere Hollander?

28 31 Jan 2010
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Beste Jos, reacties genoeg inmiddels zie ik,echter wil ik toch nog e.e.a. toevoegen…"

Tjitske Hilhorst heeft 15 Jan 2010 gereageerd op Hoe kijken bouwprofs aan tegen innovatie?

24 31 Jan 2010
Antwoord van Andre Letsch

"Ik weet niet of hier nu een maatstaaf voor te creeeren valt,maar alles begint bij ee…"

Tjitske Hilhorst heeft 21 Dec 2009 gereageerd op Wat is de kern van succesvolle logistiek in het bouwproces?

7 20 Jan 2010
Antwoord van Pauw Vianen

"Het zou een samenspel tussen alle partijen móeten zijn,echter gezien de traditionele…"

Tjitske Hilhorst heeft 4 Sept 2009 gereageerd op Duurzaam bouwen start bij de architect?

30 31 Jan 2010
Antwoord van BouwProfs Redactie

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+