BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Ron Reijnders (84)

Discussies waarop is gereageerd (83) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Leo , Ik ben niet zo snel beledigd, we spelen het spel ;-) . Misschien ben ik 1 van…"

Ron Reijnders heeft 2 Jul gereageerd op Moeten aannemers in het gat springen dat aanbesteding heet?

9 2 Jul
Antwoord van Ron Reijnders

"est vreemd sommige onderdelen van de reacties. bijvoorbeeld boete voor te laat oplev…"

Ron Reijnders heeft 27 Jun gereageerd op Moeten aannemers in het gat springen dat aanbesteding heet?

9 2 Jul

"het blijft een gevaar om snel te reageren (mede gezien de opm. van Theo Overman). en…"

Ron Reijnders heeft 26 Jun gereageerd op Moeten aannemers in het gat springen dat aanbesteding heet?

9 2 Jul

"Je zit nooit vast aan de bouwsom. Als opdrachtgever kan je nooit worden gedwongen ie…"

Ron Reijnders heeft 23 Dec 2015 gereageerd op Wat zijn de mogelijkheden om deelopdrachten in uitvoering te staken, te beëindigen of niet te gunnen vanuit de UAV?

1 23 Dec 2015

"Mooie reactie van Remco Zuidema ; kan ik grootdeel in meegaan me. 1 opmerking:  "Als…"

Ron Reijnders heeft 14 Dec 2015 gereageerd op Hoe logisch is het dat de aannemer zijn eigen werk controleert?

7 17 Dec 2015
Antwoord van Louis Tolsma

"het feit dat iedereen feitelijk wel op 1 lijn zit (zo lees ik het) moet het vrij een…"

Ron Reijnders heeft 4 Nov 2015 gereageerd op Moeten normale aannemers belast worden met het verwijderen van asbestdaken?

5 4 Nov 2015

"als leek zeg ik:  moet kunnen. ik zou wel zeggen laat het alleen mensen doen die  er…"

Ron Reijnders heeft 3 Nov 2015 gereageerd op Moeten normale aannemers belast worden met het verwijderen van asbestdaken?

5 4 Nov 2015

"Het waterprobleem van 08-09-2015 bij het VU ziekenhuis in Amsterdam bewijst zo mooi…"

Ron Reijnders heeft 9 Sept 2015 gereageerd op Hoe maken we onze huizen beter bestendig tegen overstromingen en wateroverlast?

7 9 Sept 2015

"laat de boot maar aanmeren"

Ron Reijnders heeft 1 Sept 2015 gereageerd op Hoe maken we onze huizen beter bestendig tegen overstromingen en wateroverlast?

7 9 Sept 2015

"mijn opstap is na het straatwerk van de gemeente  van 50 mm vergroot naar 200 mm en…"

Ron Reijnders heeft 1 Sept 2015 gereageerd op Hoe maken we onze huizen beter bestendig tegen overstromingen en wateroverlast?

7 9 Sept 2015

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2017   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+