BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Ron Reijnders (98)

Discussies waarop is gereageerd (97) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Jeroen Bollen, ik ken de procedure van formulier B  maar wat heeft opzijzetten daar…"

Ron Reijnders heeft 6 Feb 2019 gereageerd op Gaan veiligheidsvoorschriften in de bouw leiden tot Amerikaanse toestanden in Nederland?

9 7 Feb 2019
Antwoord van Remko Zuidema

"uiteraard is dat niet werkbaar "

Ron Reijnders heeft 6 Feb 2019 gereageerd op Gaan veiligheidsvoorschriften in de bouw leiden tot Amerikaanse toestanden in Nederland?

9 7 Feb 2019
Antwoord van Remko Zuidema

"Hoe wordt de bestrating gemeten en wat valt wel en niet onder bestrating.  Men veran…"

Ron Reijnders heeft 21 Mei 2018 gereageerd op Van de regen in de drup, het belang van goede hemelwater afvoer.

46 19 Dec 2019
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Ik hoor al jaren "eerst moet je vertragen maar toch zit daar afh. vd situatie een he…"

Ron Reijnders heeft 15 Mei 2018 gereageerd op Van de regen in de drup, het belang van goede hemelwater afvoer.

46 19 Dec 2019
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Leo , Ik ben niet zo snel beledigd, we spelen het spel ;-) . Misschien ben ik 1 van…"

Ron Reijnders heeft 2 Jul 2017 gereageerd op Moeten aannemers in het gat springen dat aanbesteding heet?

9 2 Jul 2017
Antwoord van Ron Reijnders

"est vreemd sommige onderdelen van de reacties. bijvoorbeeld boete voor te laat oplev…"

Ron Reijnders heeft 27 Jun 2017 gereageerd op Moeten aannemers in het gat springen dat aanbesteding heet?

9 2 Jul 2017
Antwoord van Ron Reijnders

"het blijft een gevaar om snel te reageren (mede gezien de opm. van Theo Overman). en…"

Ron Reijnders heeft 26 Jun 2017 gereageerd op Moeten aannemers in het gat springen dat aanbesteding heet?

9 2 Jul 2017
Antwoord van Ron Reijnders

"Je zit nooit vast aan de bouwsom. Als opdrachtgever kan je nooit worden gedwongen ie…"

Ron Reijnders heeft 23 Dec 2015 gereageerd op Wat zijn de mogelijkheden om deelopdrachten in uitvoering te staken, te beëindigen of niet te gunnen vanuit de UAV?

1 23 Dec 2015
Antwoord van Ron Reijnders

"Mooie reactie van Remco Zuidema ; kan ik grootdeel in meegaan me. 1 opmerking:  "Als…"

Ron Reijnders heeft 14 Dec 2015 gereageerd op Hoe logisch is het dat de aannemer zijn eigen werk controleert?

7 17 Dec 2015
Antwoord van Louis Tolsma

"het feit dat iedereen feitelijk wel op 1 lijn zit (zo lees ik het) moet het vrij een…"

Ron Reijnders heeft 4 Nov 2015 gereageerd op Moeten normale aannemers belast worden met het verwijderen van asbestdaken?

5 4 Nov 2015
Antwoord van Ron Reijnders

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+