BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Benno Landsheer (7)

Discussies waarop is gereageerd (7) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Iedereen begrijpt dat het kunnen omgaan met een tekenprogramma niet heiligmakend is.…"

Benno Landsheer heeft 5 Nov 2014 gereageerd op Studenten de juiste tools geven om mee te werken is de basis van Lean.

14 14 Nov 2014
Antwoord van Rogier Wolf

"Goeie vraag, dit vraag ik mij ook al heel lang af. Oudere huurwoningen horen allang…"

Benno Landsheer heeft 30 Okt 2013 gereageerd op Zijn sociale huurwoningen te duur?

4 30 Okt 2013
Antwoord van Hans Pardoel

"Hallo Jacqueline,   De isolatiewaarde van een groen dak is inderdaad moeilijk te bep…"

Benno Landsheer heeft 11 Feb 2011 gereageerd op Wie kan mij vertellen wat de isolatiewaarde is van een groen dak?

16 16 Feb 2011
Antwoord van Bernard Blokzijl

"Ik heb de vraag inderdaad anders opgevat. Als je een vergelijking in kosten gaat mak…"

Benno Landsheer heeft 7 Feb 2011 gereageerd op Welke eenvoudige ontwerp- of bouwtip heeft u om een gebouw direct duurzamer te maken zonder extra kosten?

9 8 Feb 2011
Antwoord van Matthias de Vries

"Zo zie je dat duurzaamheid een breed begrip is. De aangereikte oplossingen zijn natu…"

Benno Landsheer heeft 7 Feb 2011 gereageerd op Welke eenvoudige ontwerp- of bouwtip heeft u om een gebouw direct duurzamer te maken zonder extra kosten?

9 8 Feb 2011
Antwoord van Matthias de Vries

"Dat is vragen naar de bekende weg maar die toch vergeten lijkt te zijn... Wat dacht…"

Benno Landsheer heeft 4 Feb 2011 gereageerd op Welke eenvoudige ontwerp- of bouwtip heeft u om een gebouw direct duurzamer te maken zonder extra kosten?

9 8 Feb 2011
Antwoord van Matthias de Vries

"Hallo, Wat een goed idee om hier aan te denken. Maar het is zoals je al begrepen zul…"

Benno Landsheer heeft 15 Dec 2010 gereageerd op Muren worden verwarmd door de zon. Is het mogelijk hieruit energie te winnen?

11 17 Dec 2010
Antwoord van snng

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+