BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Maarten Deege (12)

Discussies waarop is gereageerd (10) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Beste Carl-peter, misschien ben ik niet helemaal duidelijk geweest. Ik zoek aanbeste…"

Maarten Deege heeft 24 Nov 2011 gereageerd op Recente aanbestedingsfouten

3 18 Feb 2012
Antwoord van Ron Reijnders

"Beste mensen, het betreft hier een zekerheidsstelling. Daar is niets is niets mis me…"

Maarten Deege heeft 11 Nov 2011 gereageerd op Heb je een bankgarantie nodig voor planschade

8 13 Nov 2011
Antwoord van Eduard Rutten

"Ja, de gemeente kan vooraf een zekerheidstelling eisen. Ik vind het geen gekke vraag…"

Maarten Deege heeft 11 Nov 2011 gereageerd op Heb je een bankgarantie nodig voor planschade

8 13 Nov 2011
Antwoord van Eduard Rutten

"Beste Fevzi, Om te beginnen kun je de openbare stukken opvragen die ten grondslag li…"

Maarten Deege heeft 11 Nov 2011 gereageerd op Mag een gemeente de architect en het bouwbedrijf aanwijzen waarmee gewerkt moet worden?

14 11 Nov 2011
Antwoord van Fevzi Köstüre

"Goede aanvulling Michaël, ik ga ervan uit dat Fevzi de vraag als architect stelt en…"

Maarten Deege heeft 10 Nov 2011 gereageerd op Mag een gemeente de architect en het bouwbedrijf aanwijzen waarmee gewerkt moet worden?

14 11 Nov 2011
Antwoord van Fevzi Köstüre

"Als er sprake is van 'gedwongen winkelnering' dient een raamovereenkomst te zijn afg…"

Maarten Deege heeft 10 Nov 2011 gereageerd op Mag een gemeente de architect en het bouwbedrijf aanwijzen waarmee gewerkt moet worden?

14 11 Nov 2011
Antwoord van Fevzi Köstüre

"Beste Fred, bedankt voor je antwoord. Je hebt inderdaad gelijk dat taal- en cultuurv…"

Maarten Deege heeft 6 Nov 2011 gereageerd op Wie is tegen het gebruik van BIM?

37 6 Nov 2011
Antwoord van Fred Janssen

"Met het Bimmen schuift in feite het ontwerpproces meer richting de uitvoering. Je to…"

Maarten Deege heeft 5 Nov 2011 gereageerd op Wie is tegen het gebruik van BIM?

37 6 Nov 2011
Antwoord van Fred Janssen

"Het vertrouwen in de toekomst van PPS is denk ik wel terecht. Het is dé manier om he…"

Maarten Deege heeft 20 Jul 2011 gereageerd op Hoe ziet u de toekomst in van PPS?

3 20 Jul 2011
Antwoord van Elly van Wattingen

"Deze stelling kunnen wij gedeeltelijk ondersteunen. Het aantal opdrachtgevers (incl.…"

Maarten Deege heeft 24 Jun 2011 gereageerd op Design & Construct contract wint snel aan terrein.

7 27 Jun 2011
Antwoord van Etienne Lieben

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+