BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van raymond mos (12)

Discussies waarop is gereageerd (12) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Extra vloerisolatie: prima. Bij nieuwbouwwoningen relatief gemakkelijk en goedkoop.…"

raymond mos heeft 4 Apr 2012 gereageerd op vloerisolatie per 1/4 2012 omhoog met 40%, ook voor bestaande woningen?

52 22 Jun 2012
Antwoord van Frank Koster

"Beste Geert, Het is simpel; XPS gebruik je in ieder geval altijd in een situatie waa…"

raymond mos heeft 23 Aug 2011 gereageerd op Bitumdak ophogen: EPS, XPS of anders?

11 31 Aug 2011
Antwoord van Giel Sniedt

"Niet alleen moet Donner de overdrachtsbelasting tijdelijk stopzetten, ook moeten de…"

raymond mos heeft 17 Jun 2011 gereageerd op Moet Donner de overdrachtsbelasting tijdelijk afschaffen?

6 21 Dec 2011
Antwoord van Bert Prent

"Dag Casper, er zijn een groot aantal mogelijkheden. We kennen natuurlijk allemaal We…"

raymond mos heeft 24 Mei 2011 gereageerd op Welke houtsoort te gebruiken voor open houten gevel die weinig onderhoud behoeft?

23 28 Mrt 2013
Antwoord van Tom Bartels

"Beste Jaqueline, het is lastig hierop een antwoord te geven. In principe bestaat de…"

raymond mos heeft 11 Feb 2011 gereageerd op Wie kan mij vertellen wat de isolatiewaarde is van een groen dak?

16 16 Feb 2011
Antwoord van Bernard Blokzijl

"Voor het isolatieglas zie http://www.onspassiefhuis.nl/kozijnen.html. Hier staat ook…"

raymond mos heeft 3 Feb 2011 gereageerd op Ik ben op zoek naar 3 laags isolatieglas, brandvertragend.

11 9 Feb 2011
Antwoord van Michel van Rijswijck

"Als de 40% hogere kostprijs is gebaseerd op de "gewone" PS prijs dan is dit zeker te…"

raymond mos heeft 21 Jan 2011 gereageerd op Biologisch EPS, zit de bouw er op te wachten of niet?

7 10 Feb 2011
Antwoord van Eduard Rutten

"Mijn naam is Raymond Mos, 52 jaar, bouwkundige (MTS, HTS). Samenwonend, geen kindere…"

raymond mos heeft 3 Jan 2011 gereageerd op Bouwprofs stellen zich aan elkaar voor.

85 16 Jan 2015
Antwoord van Ferry Steenkist

"Leuk idee, Hans. Het lijkt mij bij nieuwbouw zeker een goede mogelijkheid bij steena…"

raymond mos heeft 15 Dec 2010 gereageerd op Muren worden verwarmd door de zon. Is het mogelijk hieruit energie te winnen?

11 17 Dec 2010
Antwoord van snng

"Wanneer we de voorstellen van Rino, Michaël, Cees en Ben combineren hebben we volgen…"

raymond mos heeft 2 Dec 2010 gereageerd op Plannen voor nieuwe kantoren moeten zo snel mogelijk naar de prullenmand.

12 3 Dec 2010
Antwoord van Sander van den Hoven

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+