BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Jurjen Bolsenbroek (11)

Discussies waarop is gereageerd (11) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Als docent Infratechniek/Civiele Techniek heb ik 2 suggesties: Ga de strijd aan met…"

Jurjen Bolsenbroek heeft 15 Okt 2015 gereageerd op Hoe verleiden we jongeren om te kiezen voor een bouw gerelateerde vakopleiding?

5 29 Okt 2015
Antwoord van Gera de Vries

"Simpel en kort: Nee Een projectbesluit is een wijziging van het bestemmingsplan waar…"

Jurjen Bolsenbroek heeft 22 Aug 2013 gereageerd op Kan een projectbesluit worden afgedwongen?

1 22 Aug 2013
Antwoord van Jurjen Bolsenbroek

"Waarom hier een RFID voor nodig is ontgaat mij een beetje gezien een huis niet zomaa…"

Jurjen Bolsenbroek heeft 8 Mrt 2013 gereageerd op Wat als we woningen een RFID chip geven en daarmee het onderhoud en garantie monitoren?

27 8 Mrt 2013
Antwoord van Hans Pardoel

"Er lopen veel begrippen door elkaar hier. Duidelijk is dat er op gebied van maatbehe…"

Jurjen Bolsenbroek heeft 16 Feb 2013 gereageerd op Bestaan er normen voor maatvoering?

13 25 Sept 2019
Antwoord van Rens ten Hagen

"De vergelijking die je maakt ben ik het helemaal mee eens! We lopen in de bouw inder…"

Jurjen Bolsenbroek heeft 7 Feb 2013 gereageerd op Wat iedereen zou moeten weten over het bouwen met hout...

19 19 Feb 2015
Antwoord van Peer Schoofs

"Eigenlijk geldt dit voor het gehele bouwbedrijf maar zeker ook in de houtbouw: Bouw…"

Jurjen Bolsenbroek heeft 29 Jan 2013 gereageerd op Wat iedereen zou moeten weten over het bouwen met hout...

19 19 Feb 2015
Antwoord van Peer Schoofs

"Eens met Daniël Tulp anderen die 'nee' zeggen tegen een verplichte toepassing van zo…"

Jurjen Bolsenbroek heeft 22 Jan 2013 gereageerd op Idee: bouw standaard zonnepanelen in bij iedere nieuwbouw.

30 29 Jan 2013
Antwoord van B. Klop

"Dubbel gevoel, aan de ene kant hòòrt de pier bij Scheveningen, aan de andere kant...…"

Jurjen Bolsenbroek heeft 17 Jan 2013 gereageerd op De Scheveningse Pier: slopen of opknappen?

10 17 Jan 2013
Antwoord van Jurjen Bolsenbroek

"Beste Sjoerd, Veilige, legale en efficiente studentenhuisvesting toveren uit kantore…"

Jurjen Bolsenbroek heeft 3 Okt 2012 gereageerd op Wat moet er precies gebeuren om van leegstaande kantoorpanden (tijdelijke) studentenflats te maken?

13 10 Okt 2013
Antwoord van Marijke van Loon

"Top, deze neem ik mee! Dit is ècht klantgericht werken. Iemand zonder technische sch…"

Jurjen Bolsenbroek heeft 28 Jul 2012 gereageerd op Arceringen stammen uit de tijd van de tekentafel.......

19 9 Aug 2012
Antwoord van Hans Lammerts

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+