BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Sander Perfors (27)

Discussies waarop is gereageerd (27) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"hoi Ben, je zult de raaplaag bedoelen. "

Sander Perfors heeft 10 Mrt 2020 gereageerd op De bouwterm 'Raad Laag'

1 10 Mrt 2020
Antwoord van Sander Perfors

"Hoi Jos, wellicht ook handig om de bouwtekening na te zien. Hoogteverschillen moete…"

Sander Perfors heeft 30 Nov 2019 gereageerd op Hoe hoog mag een opstap van een badkamervloer zijn ten opzichte van dekvloer en overloop?

9 2 Dec 2019
Antwoord van Jeroen Bollen

"als de buren rijksmonument zijn mag je gewoon vergunningsvrij bouwen als jouw woning…"

Sander Perfors heeft 4 Mei 2018 gereageerd op Mag je vergunningsvrij bouwen als je buren een monumentale status hebben?

2 4 Mei 2018
Antwoord van Sander Perfors

"Hoi Germ, goede ervaring met Versalus. Onafhankelijk bureau met veel kennis over Bra…"

Sander Perfors heeft 31 Aug 2016 gereageerd op Gezocht: bureau met expertise in brandveiligheid Bouwbesluit 2012

10 13 Sept 2016
Antwoord van Germ Eppinga

"Mogelijk blijkt uit de ingediende stukken onvoldoende wat er gaat gebeuren. Gaat u b…"

Sander Perfors heeft 23 Dec 2014 gereageerd op Mag de gemeente om meer informatie vragen dan in de Omgevingsvergunning aangevraagd?

9 25 Dec 2014
Antwoord van Hans Hartman

"De folie is puur bedoeld om het beton zijn tijd te gunnen om het te laten drogen. In…"

Sander Perfors heeft 1 Sept 2014 gereageerd op Zijn er wettelijke verplichtingen ten aanzien van het gebruik van folie onder betonvloeren?

6 5 Sept 2014
Antwoord van jacques serle

"Ik heb met succes en heel veel moeite het voor elkaar gekregen met de 10 % regeling…"

Sander Perfors heeft 21 Mei 2014 gereageerd op Mag men in Nederland bij bestaande woningen de buitenmuren isoleren en afwerken over de rooilijn?

12 21 Mei 2014
Antwoord van Sander Perfors

"Beste Gertjan, alweer veel antwoorden gekregen zie ik. Misschien kun je heel eenvou…"

Sander Perfors heeft 13 Feb 2014 gereageerd op Brandwerendheid verdiepingsvloer, hoe ga ik te werk?

20 21 Feb 2014
Antwoord van Frank Hams

"kurk?????????????? Ik dacht dat de kurken op wijnflessen verdwenen omdat er te weini…"

Sander Perfors heeft 30 Dec 2013 gereageerd op Hoe isoleer ik een buitenmuur zodanig dat deze een R heeft van minimaal 7 m2. K/W?

33 19 Sept 2015
Antwoord van Vincent Pot

"Iedereen moet 'gewoon' zijn eigen verantwoordelijkheid nemen. Probleem is echter dat…"

Sander Perfors heeft 16 Mei 2013 gereageerd op Een veilige bouw: hoe gaan we het aantal bouwfouten nu eindelijk eens effectief terugbrengen?

15 21 Mei 2013
Antwoord van Matthias de Vries

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+