BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Hein Geenen (8)

Discussies waarop is gereageerd (7) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Dat heeft de bouw aan zich zelf te danken en aan de crisis, iedereen is plat gezegd…"

Hein Geenen heeft 4 Jun 2015 gereageerd op De bouw zzp'er gaat voor de grotere klussen tegenwoordig.

13 13 Jun 2015
Antwoord van jacques serle

"een heel groot deel van de recessie zit bij mensen tussen de oren. Dat wordt door de…"

Hein Geenen heeft 14 Dec 2012 gereageerd op De bouw moet geduld hebben van Vadertje Staat.

24 4 Mei 2013
Antwoord van Jelke Boonstra

"ferry Cornelissen in Dordrecht www.cdtbv.nl"

Hein Geenen heeft 24 Feb 2011 gereageerd op Nieuw dak: mét of zonder zonnepanelen? Welk bedrijf kan adviseren?

21 28 Feb 2011
Antwoord van Gerben van Dijk

"Ik denk dat Metrum in Nijmegen een perfecte partij kan zijn. Vraag naar Bram Friesen…"

Hein Geenen heeft 14 Dec 2010 gereageerd op Wie kan mij tippen voor een bedrijf dat bouw- en milieutechnische (pre)-rapportages opstelt?

23 29 Dec 2010
Antwoord van Geurt Breukink

"In principe heeft Geert Hurks gelijk. Maar je moet het als bedrijf natuurlijk wel aa…"

Hein Geenen heeft 8 Nov 2010 gereageerd op Voor de bouw kan de crisis kan niet lang genoeg duren...

13 13 Nov 2010
Antwoord van Paul Muller

"Ik ben Hein Geenen directeur en eigenaar van Nylson Marketing & Reclame, een bur…"

Hein Geenen heeft 10 Sept 2009 gereageerd op Bouwprofs stellen zich aan elkaar voor.

85 16 Jan 2015
Antwoord van Ferry Steenkist

"De overheden werken absoluut niet samen en daarnaast ook nog eens bureaucraties. Er…"

Hein Geenen heeft 10 Sept 2009 gereageerd op STELLING: Gemeenten, Provincies en Het Rijk werken voldoende samen bij bouwprojecten. EENS of ONEENS?

1 10 Sept 2009
Antwoord van Hein Geenen

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+