BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Ron Brandhorst (9)

Discussies waarop is gereageerd (7) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Beste Erik, wij kunnen dit prima verzorgen, kijk eens op : www.degraaffadvies.nl, on…"

Ron Brandhorst heeft 15 Aug 2012 gereageerd op Gezocht: adviseur/adviesbureau die een energiemaatwerkadvies kan doen bij een woning in het historische stadje Bronkhorst.

56 13 Feb 2014
Antwoord van Costja Gontscharoff

"Beste Johan,   ervan uitgaande dat ook de beglazing vervangen wordt, wij kunnen je o…"

Ron Brandhorst heeft 7 Aug 2012 gereageerd op Hoe bereken ik de besparing op energiekosten bij vervanging van kozijnen?

8 9 Aug 2012
Antwoord van Toon de Jong

"De volgorde is m.i. juist, maar er hoort nog een stap aan vooraf te gaan. Meten !. W…"

Ron Brandhorst heeft 13 Jul 2012 gereageerd op Duurzaam en energiezuinig maken van de bestaande bouw, waar begin je?

22 8 Mrt 2013
Antwoord van Richard Kindermann

"Ik mis in de bovenstaande vraagstelling / discussie ook de benodigde onafhankelijkhe…"

Ron Brandhorst heeft 14 Mei 2012 gereageerd op Werk je mee aan de ontwikkeling en de bouw van een zorghotel in Purmerend?

6 14 Mei 2012
Antwoord van Ron Brandhorst

"Hallo Sandra, vanuit mijn eigen vakgebied kan ik je aangeven dat er voor wat betreft…"

Ron Brandhorst heeft 6 Mrt 2012 gereageerd op Technische mogelijkheden levensduurverlenging van woningen.

16 4 Apr 2012
Antwoord van WillemJan Bluyssen

"Beperken van het warmteverlies is een goede zaak en daarvoor staan verschillende mid…"

Ron Brandhorst heeft 24 Feb 2012 gereageerd op isolerende voorzetramen, zijn die binnenkort nodig?

13 2 Mrt 2012
Antwoord van Beate Bouwman

"Beste Rinus,   Naast de hierboven genoemde opties is er nog wel meer te overwegen.  …"

Ron Brandhorst heeft 17 Okt 2011 gereageerd op Welk glas te gebruiken voor duurzaam kantoor?

12 17 Okt 2011
Antwoord van Ron Brandhorst

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+