BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van jacques serle (321)

Discussies waarop is gereageerd (316) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Remko Zuidema Antw : Naar mijn idee ligt slapeloosheid niet aan electriciteit. Op CB…"

jacques serle heeft 19 Jul 2017 gereageerd op Moet er een verplichte veiligheids APK komen voor woningen?

18 22 Jul 2017
Antwoord van Remko Zuidema

"Veiligheid in het algemeen is wel belangrijk. Het is niet om onze Nederlandssprekend…"

jacques serle heeft 14 Jul 2017 gereageerd op Moet er een verplichte veiligheids APK komen voor woningen?

18 22 Jul 2017
Antwoord van Remko Zuidema

"Zonder ergens reclame voor te maken. Want ik heb geen belang hierin. Er zijn filmpje…"

jacques serle heeft 2 Jul 2017 gereageerd op Variant op ventilatiesysteem, Welke haken en ogen zijn er?

22 3 Jul 2017
Antwoord van BouwProfs Redactie

"De linken met de lucht-grond-buis heb ik bezocht.Het ziet eruit als een nog niet eer…"

jacques serle heeft 2 Jul 2017 gereageerd op Variant op ventilatiesysteem, Welke haken en ogen zijn er?

22 3 Jul 2017
Antwoord van BouwProfs Redactie

"De lucht inlaat met grote roosters en fijn gaas dat geeft geen tocht.Enkele vierkant…"

jacques serle heeft 1 Jul 2017 gereageerd op Variant op ventilatiesysteem, Welke haken en ogen zijn er?

22 3 Jul 2017
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Een groter dak nemen.Bij voldoende overstek, overkragen worden de onderliggende mure…"

jacques serle heeft 22 Okt 2016 gereageerd op Hoe isoleer je het beste een hellend dak?

24 27 Jul 2018
Antwoord van BouwProfs Redactie

"  Ik baal als een stier van al die natuurlijke isolatiematerialen.ik vond een miljoe…"

jacques serle heeft 21 Okt 2016 gereageerd op Hoe isoleer je het beste een hellend dak?

24 27 Jul 2018
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Bedankt ik bel morgen wel anders kunt U mij ook bellen. "

jacques serle heeft 4 Aug 2016 gereageerd op Welk project waar jij aan (mee) gewerkt hebt vind jij het toonbeeld van duurzaamheid?

26 16 Dec 2019
Antwoord van Schuimbeton west BV

"Leuk spul dat EPS waar koop ik dat?  maken ze dat niet bij DOW chemical "

jacques serle heeft 4 Aug 2016 gereageerd op Welk project waar jij aan (mee) gewerkt hebt vind jij het toonbeeld van duurzaamheid?

26 16 Dec 2019
Antwoord van Schuimbeton west BV

"Duurzaamheid komt van langdurig.Toch dacht ik even aan "goedkoopzaamheid".Bermgras v…"

jacques serle heeft 4 Aug 2016 gereageerd op Welk project waar jij aan (mee) gewerkt hebt vind jij het toonbeeld van duurzaamheid?

26 16 Dec 2019
Antwoord van Schuimbeton west BV

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+