BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van jacques serle (321)

Discussies waarop is gereageerd (316) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"In het antwoord wat ik verwijderd heb had ik de vraag niet goed begrepen. Ik meende…"

jacques serle heeft 30 Jun 2016 gereageerd op Hoe veranker ik XPS isolatie op de juiste wijze aan een keldervloer?

12 5 Jul 2016
Antwoord van Willem Jan Laane

""en ontdekte tot mijn verrassing dat het stofgedrag erg dynamisch is"  van Evert Has…"

jacques serle heeft 6 Apr 2016 gereageerd op Ventilatiesysteem "Frisse School" werkt niet naar behoren, waar kan ik een objectief advies ter verbetering krijgen?

37 18 Apr 2016
Antwoord van Theo Beelien

"Die weg zoals Ad de Vrieze beschrijft heb ik ook bewandeld tot ik er achter kwam dat…"

jacques serle heeft 23 Feb 2016 gereageerd op Kanaalplaatvloer: kan het casco van een muur scheuren als geen druklaag wordt toegepast?

19 26 Jul 2018
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Bouw er een watertoren naast als ìe het dan niet doet is er nog tijd om te repareren."

jacques serle heeft 19 Feb 2016 gereageerd op Wat is de levensduur van een hydrofoorinstallatie?

3 19 Feb 2016
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Er zijn zoveel mogelijkheden dat het bijna duizelt. Span-plafond, systeemplafond, ha…"

jacques serle heeft 12 Feb 2016 gereageerd op Kanaalplaatvloer: kan het casco van een muur scheuren als geen druklaag wordt toegepast?

19 26 Jul 2018
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Bij de kanaalplaatfabrikant valt er te kiezen voor verschillende soorten wapening. l…"

jacques serle heeft 3 Feb 2016 gereageerd op Kanaalplaatvloer: kan het casco van een muur scheuren als geen druklaag wordt toegepast?

19 26 Jul 2018
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Ik bedoelde te zeggen: ongelijkvloerse kruisingen van spoorweg en gewone wegen. Het…"

jacques serle heeft 2 Feb 2016 gereageerd op Bebouwing aan de kust, ben jij voor- of tegenstander?

9 2 Feb 2016
Antwoord van Ton Wesdijk

"Kust-belgianisering met koets en stoomtram op de foto. Vandaag wil men de kusttram u…"

jacques serle heeft 2 Feb 2016 gereageerd op Bebouwing aan de kust, ben jij voor- of tegenstander?

9 2 Feb 2016
Antwoord van Ton Wesdijk

"In het begin verhaal van Jeroen Boschma heb ik gelezen over kanaalplaten.Deze zou ik…"

jacques serle heeft 28 Jan 2016 gereageerd op Mag het casco op de vloer buiten de funderingslijn worden geplaatst?

7 22 Feb 2016
Antwoord van Cock van der Kaaij

"Bouwen aan zee en in zee is best moeilijk. Als voorbeeld ook de Pier in Scheveninge…"

jacques serle heeft 16 Jan 2016 gereageerd op Bebouwing aan de kust, ben jij voor- of tegenstander?

9 2 Feb 2016
Antwoord van Ton Wesdijk

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+