BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Harrie Beernink (16)

Discussies waarop is gereageerd (16) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"De hitte bij een witte muur? Dan is de dilatatie extreem klein. Bij +/- 5 meter geve…"

Harrie Beernink heeft 26 Aug 2021 gereageerd op Eerste gedachte over de oorzaak van deze schade?

10 28 Aug 2021
Antwoord van peter alkemade

"Ja, grote zorgen. Dit vind je in alle lagen van de bouw terug. Ik geloof dat ons opl…"

Harrie Beernink heeft 27 Mei 2013 gereageerd op Moeten we ons zorgen maken om de kwaliteit van de volgende generatie bouwkundigen?

25 24 Jun 2013
Antwoord van van den Brink

"@Carl-peter, ik ben een positief denker maar ook realist. Onze economie heeft een fu…"

Harrie Beernink heeft 4 Mei 2013 gereageerd op Verwacht jij ook een opleving van de bouw in 2014?

7 4 Mei 2013
Antwoord van Harrie Beernink

"Slaap verder alles komt goed! Haha Sorry van mijn reactie maar het is lachwekkend. D…"

Harrie Beernink heeft 3 Mei 2013 gereageerd op Verwacht jij ook een opleving van de bouw in 2014?

7 4 Mei 2013
Antwoord van Harrie Beernink

"We hebben geen regering maar een management team. Regeren is visie hebben dus vooru…"

Harrie Beernink heeft 14 Dec 2012 gereageerd op De bouw moet geduld hebben van Vadertje Staat.

24 4 Mei 2013
Antwoord van Jelke Boonstra

"Kijk verder! Zie de verbanden tussen economie, geldsysteem en huizenmarkt. Ons gelds…"

Harrie Beernink heeft 14 Dec 2012 gereageerd op De bouw moet geduld hebben van Vadertje Staat.

24 4 Mei 2013
Antwoord van Jelke Boonstra

"Nicky, ik begrijp je vraag niet goed. Bedoel je de maximale grens primair energie va…"

Harrie Beernink heeft 28 Nov 2012 gereageerd op Mogen er eisen gesteld worden aan het primair energieverbruik voor de PHPP-nl berekening?

1 28 Nov 2012
Antwoord van Harrie Beernink

"Carl-peter, ik moet toch nog wel een paar criteria toevoegen die zeer belangrijk zij…"

Harrie Beernink heeft 15 Nov 2012 gereageerd op Minister van het Gewest Brussel Evelyne Huytebroeck krijgt het voor elkaar, waarom wij niet?

33 5 Dec 2012
Antwoord van Beate Bouwman

"Olivier je hebt daar een punt! Passiefbouwen is een vak, doe je het niet goed, heeft…"

Harrie Beernink heeft 14 Nov 2012 gereageerd op Minister van het Gewest Brussel Evelyne Huytebroeck krijgt het voor elkaar, waarom wij niet?

33 5 Dec 2012
Antwoord van Beate Bouwman

"Hier ben ik het met Richard eens. Het passiefconcept is geen doel op zich maar een…"

Harrie Beernink heeft 13 Nov 2012 gereageerd op Minister van het Gewest Brussel Evelyne Huytebroeck krijgt het voor elkaar, waarom wij niet?

33 5 Dec 2012
Antwoord van Beate Bouwman

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+