BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van ing. Rob van Rooij (9)

Discussies waarop is gereageerd (7) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Bedankt alle voor jullie reacties, fijn. Mijn ideeën moet ik al weer een beetje bijs…"

ing. Rob van Rooij heeft 27 Mrt 2015 gereageerd op bestaande spouwmuur na-isoleren + nieuwe buitengevel

12 19 Mei 2016
Antwoord van Jules K

"Bedankt voor je reactie. De glas- of steenwol is ook na-isolatie neem ik aan? Waarom…"

ing. Rob van Rooij heeft 27 Mrt 2015 gereageerd op bestaande spouwmuur na-isoleren + nieuwe buitengevel

12 19 Mei 2016
Antwoord van Jules K

"Bestaande woning. Strokenfundering waarop spouwmuur, betonvloer, geen kruipruimte."

ing. Rob van Rooij heeft 19 Jan 2015 gereageerd op Hoe voorkom ik een koudebrug bij de aansluiting spouwmuur op de fundering?

18 21 Mei 2016
Antwoord van Carl-peter Goossen

"Dank alle. Het betreft hier bestaande bouw. Erik bedoel je foamglas tpv binnenblad z…"

ing. Rob van Rooij heeft 19 Jan 2015 gereageerd op Hoe voorkom ik een koudebrug bij de aansluiting spouwmuur op de fundering?

18 21 Mei 2016
Antwoord van Carl-peter Goossen

"Beste Cock van der Kaaij, In 2008 hebben wij al een energie neutraal recreatie park…"

ing. Rob van Rooij heeft 10 Apr 2014 gereageerd op Ik wil in particulier opdrachtgeverschap een betaalbaar passiefhuis bouwen, wie helpt mee?

50 6 Mei 2014
Antwoord van Eddy H. J. Cruysberghs

"Heb je de Thallo van Alusta al bekeken. Nadeel is wel het kastje wat aan de binnenmu…"

ing. Rob van Rooij heeft 16 Aug 2012 gereageerd op schuifraam in monumentaal pand

22 20 Aug 2012
Antwoord van Wout Krijnen

"Heb je de Thallo van Alusta al bekeken. Nadeel voor de bewoners is wel het kastje aa…"

ing. Rob van Rooij heeft 16 Aug 2012 gereageerd op schuifraam in monumentaal pand

22 20 Aug 2012
Antwoord van Wout Krijnen

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+