BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Joes van Asten (11)

Discussies waarop is gereageerd (11) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Geachte heer Van der Kaaij (beste Cock), Ik kan daar wel iets over vertellen. Het ui…"

Joes van Asten heeft 22 Apr 2014 gereageerd op Gezocht voor 7 mei 2014 in Breukelen: betaalbare en betrouwbare Maatwerkadviseur.

10 23 Apr 2014
Antwoord van Maurice van dinther

"Beste Teun, Ik zou in eerste instantie proberen om vloerverwarming aan te brengen. M…"

Joes van Asten heeft 22 Okt 2012 gereageerd op Wat is de ideale positie om radiators te plaatsen in een ruimte met schuine kap en Velux ramen?

2 22 Okt 2012
Antwoord van Trudy Veldhof

"Bij meten van oppervlakten en inhouden onstaan er vaak misverstanden en zijn er inte…"

Joes van Asten heeft 19 Okt 2012 gereageerd op Woning inhoud is anders gebaseerd op NEN. Hoe kan dat?

5 23 Okt 2012
Antwoord van Kees Los

"Beste Dick, Er loopt op dit moment een pilot in Nijmegen waarbij je zonnepanelen kun…"

Joes van Asten heeft 11 Okt 2012 gereageerd op Zonnepanelen op het dak van mijn buurman, hoe regel ik dat?

20 11 Feb 2013
Antwoord van Egbert Bouwhuis

"Hallo Arjen, Goed om te zien dat er veel respons is. M.b.t. regelbaarheid is het ind…"

Joes van Asten heeft 19 Feb 2012 gereageerd op Is betonkernactivering een goede optie als je duurzaam en energiezuinig wilt bouwen?

41 2 Sept 2016
Antwoord van S.H. IJpma

"Bij betonkernactivering (BKA) wordt gebruik gemaakt van de gebouwmassa voor de klima…"

Joes van Asten heeft 17 Feb 2012 gereageerd op Is betonkernactivering een goede optie als je duurzaam en energiezuinig wilt bouwen?

41 2 Sept 2016
Antwoord van S.H. IJpma

"Een WTW installatie wisselt geen vocht uit. Dit betekent dat in vergelijking met mac…"

Joes van Asten heeft 26 Jan 2012 gereageerd op droge lucht bij ventileren middels balansventilatie met warmteterugwinning

15 6 Feb 2014
Antwoord van Jent Jansma

"  Onderstaand zijn kwalitatieve overwegingen op een rij gezet welke een rol spelen b…"

Joes van Asten heeft 3 Dec 2011 gereageerd op Collectief warmtenet versus individueel systeem, wat zijn de verschillen?

12 5 Dec 2011
Antwoord van Frans van Dijk

"  Beste Rene, Er worden in deze discussie een aantal zaken door elkaar gegooid. 1) …"

Joes van Asten heeft 23 Nov 2011 gereageerd op Rc waarde vs dauwpunt, hoe werkt dit?

71 13 Jan 2012
Antwoord van Beate Bouwman

"Kees, Ik zou er voor kiezen om een WTW-unit  ergens in een berging te plaatsen. Hier…"

Joes van Asten heeft 22 Nov 2011 gereageerd op Ventileren en warmte?

27 28 Nov 2011
Antwoord van Ronald Loman

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+