BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Rino Groenenberg (22)

Discussies waarop is gereageerd (22) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Hoi Joost, in mijn afstudeeronderzoek ga ik hierop in... Daarnaast raad ik je aan om…"

Rino Groenenberg heeft 26 Apr 2012 gereageerd op De relatie tussen arbeidsproductiviteit en goede huisvesting.

13 12 Mei 2012
Antwoord van jacques serle

"Remko heeft inderdaad gelijk... Wat heeft het voor zin om dit soort problematiek reg…"

Rino Groenenberg heeft 5 Jan 2012 gereageerd op Moeten we de Waterschappen maar opheffen of juist niet?

21 6 Jan 2012
Antwoord van jacques serle

"Wat mij betreft mogen alle overbodige ambtenaren zichzelfs eens nuttig gaan maken...…"

Rino Groenenberg heeft 5 Jan 2012 gereageerd op Moeten we de Waterschappen maar opheffen of juist niet?

21 6 Jan 2012
Antwoord van jacques serle

"Teveel om op te noemen... Maar laten we eens beginnen dat op deze site de beste reac…"

Rino Groenenberg heeft 20 Dec 2011 gereageerd op Wat wens jij de bouw toe voor 2012? Laat hier je persoonlijke wens aan jouw collega bouwers achter.

14 2 Jan 2012
Antwoord van Ariane

"Haal dat lelijke systeemplafond lekker naar beneden. Zet een zonneboiler op het dak…"

Rino Groenenberg heeft 22 Nov 2011 gereageerd op Ventileren en warmte?

27 28 Nov 2011
Antwoord van Ronald Loman

"Beste Wim,   al enige tijd loop ik rond met een droom over een dubbele spouw... Eent…"

Rino Groenenberg heeft 21 Nov 2011 gereageerd op Hoe zijn de ervaringen met volgeschuimde spouwmuren?

42 22 Jun 2016
Antwoord van Frank Koster

"Ik denk dat naast conceptueel bouwen, ook transparant bouwen de toekomst heeft. Dat…"

Rino Groenenberg heeft 24 Okt 2011 gereageerd op Wordt er binnen nu en 5 jaar meer conceptueel dan traditioneel gebouwd?

6 3 Dec 2011
Antwoord van Ing. René Verlaan

"Er is altijd een baas boven baas. We zijn als land nog lang niet C02 of zelfs energi…"

Rino Groenenberg heeft 19 Okt 2011 gereageerd op Duurzaamheid is over 5 jaar geen Unique Selling Point meer. Eens of oneens?

13 3 Nov 2011
Antwoord van Rik Ruigrok

"Als we de bomen van het bos willen onderscheiden, dan dienen we kwaliteit van kwanti…"

Rino Groenenberg heeft 4 Okt 2011 gereageerd op Op welke wijze kan ICT bijdragen aan duurzaam bouwen en energiebesparing?

19 8 Nov 2011
Antwoord van jacques serle

"De overdrachtsbelasting, goed voor 3,7 (van de 225) miljard aan inkomsten van het ri…"

Rino Groenenberg heeft 17 Jun 2011 gereageerd op Moet Donner de overdrachtsbelasting tijdelijk afschaffen?

6 21 Dec 2011
Antwoord van Bert Prent

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+