BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Jan Hoekzema (7)

Discussies waarop is gereageerd (7) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Dag Joep, In het bouwbesluit worden geen eisen aan de sanitaire inrichting gesteld:…"

Jan Hoekzema heeft 19 Mrt gereageerd op Fonteintje in een MIVA toilet, is dat toegestaan?

6 19 Mrt
Antwoord van Jan Hoekzema

"Dan maar even dieper op de materie ingaan: CO2 gas is zwaarder dan lucht .... en bij…"

Jan Hoekzema heeft 3 Jun 2014 gereageerd op Ventilatiesysteem "Frisse School" werkt niet naar behoren, waar kan ik een objectief advies ter verbetering krijgen?

37 18 Apr 2016
Antwoord van Theo Beelien

"Dag Bernard, Ik blijf even bij mijn adviezen, maar voeg inderdaad nog iets toe v.w.b…"

Jan Hoekzema heeft 3 Jun 2014 gereageerd op Ventilatiesysteem "Frisse School" werkt niet naar behoren, waar kan ik een objectief advies ter verbetering krijgen?

37 18 Apr 2016

"...... toch ook de plaatsen en de werking van de opnemers controleren, en wat Geert…"

37 18 Apr 2016

"Hetgeen meer mensen al hebben geadviseerd: meten is weten .... Neem een goede werktu…"

37 18 Apr 2016

"Kijk even op internet bij TU Delft windmolen en je vind:  TU Delft spin-off Windchal…"

Jan Hoekzema heeft 24 Dec 2013 gereageerd op Windturbine voor woning gezocht. Wie helpt?

12 30 Dec 2013
Antwoord van Bas van Bussel

"Alhoewel ik geen kenner ben van de wet- en regelgeving op het gebied van vastgoed wi…"

Jan Hoekzema heeft 29 Okt 2013 gereageerd op Moeten alle onroerend goed objecten binnen de huidige milieuwetgeving volledig bestemmingsvrij worden gemaakt?

8 8 Nov 2013
Antwoord van Dick Ottervanger

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2017   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...