BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Theo van den Berg (11)

Discussies waarop is gereageerd (8) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Of het een permanente maatregel zou moeten worden weet ik niet. Maar voor dit moment…"

Theo van den Berg heeft 19 Mei 2015 gereageerd op Moet de bouw een blijvend laag btw tarief krijgen?

11 9 Jun 2015
Antwoord van Gertjan Kreijenveld

"Beste Bernard, Zoals veel reageerders al melden: van een afstand beoordelen is lasti…"

Theo van den Berg heeft 3 Jun 2014 gereageerd op Ventilatiesysteem "Frisse School" werkt niet naar behoren, waar kan ik een objectief advies ter verbetering krijgen?

37 18 Apr 2016
Antwoord van Theo Beelien

"Beste Bernard, Jammer dat deze serieuze investering niet aan jullie verwachtingen vo…"

Theo van den Berg heeft 3 Jun 2014 gereageerd op Ventilatiesysteem "Frisse School" werkt niet naar behoren, waar kan ik een objectief advies ter verbetering krijgen?

37 18 Apr 2016
Antwoord van Theo Beelien

"Helemaal eens met Michaël! Kalm aan met beoordelen en adviezen."

Theo van den Berg heeft 3 Apr 2013 gereageerd op Zeer slechte casco aanbouw door aannemer geleverd, wat zouden jullie doen?

37 6 Apr 2013
Antwoord van Eric van Rijswijk

"Beste Peter, Ik denk dat dit inderdaad de beste combi is van goed, goedkoop en prima…"

Theo van den Berg heeft 14 Mrt 2013 gereageerd op Goedkope bouwmethode gezocht voor klein kantoor. Wat is de beste oplossing?

6 20 Mrt 2013
Antwoord van Renee Petiet

"@ Daniël. Pv-panelen staan te boek als milieu-onvriendelijk geproduceerde producten.…"

Theo van den Berg heeft 22 Jan 2013 gereageerd op Idee: bouw standaard zonnepanelen in bij iedere nieuwbouw.

30 29 Jan 2013
Antwoord van B. Klop

"Lijkt me een prima idee. Net als een douchepijp-wtw (indien mogelijk), hoogwaardige…"

Theo van den Berg heeft 22 Jan 2013 gereageerd op Idee: bouw standaard zonnepanelen in bij iedere nieuwbouw.

30 29 Jan 2013
Antwoord van B. Klop

"Beste Dick, Interessante vraag! Ik zou zeggen: richt met het aantal direct belangheb…"

Theo van den Berg heeft 11 Okt 2012 gereageerd op Zonnepanelen op het dak van mijn buurman, hoe regel ik dat?

20 11 Feb 2013
Antwoord van Egbert Bouwhuis

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+