BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Pieter Hogendoorn (9)

Discussies waarop is gereageerd (8) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Ja, ik begrijp architecten die tegen hun (voormalige) opdrachtgevers procederen ook…"

Pieter Hogendoorn heeft 14 Apr 2015 gereageerd op Wat mag ik aan mijn buitengevel veranderen, zonder de architect in te lichten?

6 14 Apr 2015
Antwoord van Pieter Hogendoorn

"Ik neem aan dat het gaat om auteursrecht van de architect. Zie hier wat leesvoer. Me…"

Pieter Hogendoorn heeft 14 Apr 2015 gereageerd op Wat mag ik aan mijn buitengevel veranderen, zonder de architect in te lichten?

6 14 Apr 2015
Antwoord van Pieter Hogendoorn

"@Ron - je doet een verbouwing natuurlijk voor je eigen comfort e.d. Eens.  @Frank -…"

Pieter Hogendoorn heeft 31 Mrt 2015 gereageerd op Bouwleges ook geheven over energiebesparende maatregelen?

12 31 Mrt 2015
Antwoord van Frank van Unen

"Dag Frank, mijn frustratie komt vooral voort uit de houding van onze (Rijks)overheid…"

Pieter Hogendoorn heeft 30 Mrt 2015 gereageerd op Bouwleges ook geheven over energiebesparende maatregelen?

12 31 Mrt 2015
Antwoord van Frank van Unen

"@ frank: "over hoeveel hebben we het?"    Stel verbouw kost E 60.000, waarvan E 20.0…"

Pieter Hogendoorn heeft 30 Mrt 2015 gereageerd op Bouwleges ook geheven over energiebesparende maatregelen?

12 31 Mrt 2015
Antwoord van Frank van Unen

"Ik denk dat we maar voor de volgende oplossing kiezen: - zoveel mogelijk onder het k…"

Pieter Hogendoorn heeft 30 Mrt 2015 gereageerd op Bouwleges ook geheven over energiebesparende maatregelen?

12 31 Mrt 2015
Antwoord van Frank van Unen

"Dag Rob, ja, eerst de bestaande spouw vullen. Deze is nu nog leeg, ik dacht aan mine…"

Pieter Hogendoorn heeft 27 Mrt 2015 gereageerd op bestaande spouwmuur na-isoleren + nieuwe buitengevel

12 19 Mei 2016
Antwoord van Jules K

"Ik ben iets vergelijkbaars van plan. Opbouw wordt (van binnen naar buiten):  - binne…"

Pieter Hogendoorn heeft 27 Mrt 2015 gereageerd op bestaande spouwmuur na-isoleren + nieuwe buitengevel

12 19 Mei 2016
Antwoord van Jules K

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+