BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Trees Konijn bouwkundige (13)

Discussies waarop is gereageerd (13) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Natuurlijk wil een minder-validepersoon ook zijn/haar handen wassen. Let goed op het…"

Trees Konijn bouwkundige heeft 17 Mrt gereageerd op Fonteintje in een MIVA toilet, is dat toegestaan?

6 19 Mrt
Antwoord van Jan Hoekzema

"Een vraag uit 2011 ?! "

Trees Konijn bouwkundige heeft 23 Dec 2014 gereageerd op Is voor het wijzigen van de gevel een vergunning nodig?

14 29 Dec 2014
Antwoord van Bert Heerbaart

"De vergunningverlening bij een monument is niet vastgelegd in afgebakende periodes v…"

Trees Konijn bouwkundige heeft 22 Dec 2014 gereageerd op Mag de gemeente om meer informatie vragen dan in de Omgevingsvergunning aangevraagd?

9 25 Dec 2014
Antwoord van Hans Hartman

"Persoonlijk zou ik in overleg gaan met de gemeente. De wetgeving lijkt helder maar i…"

Trees Konijn bouwkundige heeft 12 Dec 2014 gereageerd op Aanbouw en uitbouw en vergunningsvrij bouwen, hoe zit dat?

13 4 Feb 2015
Antwoord van Koos Scheijbeler

"Ik kan Saskia Steur, uit Meppel, van harte aanbevelen. Ze is bouwtechnisch geschoold…"

Trees Konijn bouwkundige heeft 8 Dec 2014 gereageerd op Vertaler bouwkundig schaderapport gezocht.

7 10 Dec 2014
Antwoord van Kevin Schreuder

"beste Mary, ik heb vorig jaar een dergelijke vloer aan laten brengen. Je kunt evt. k…"

Trees Konijn bouwkundige heeft 25 Aug 2014 gereageerd op Informatie gezocht over toepassing van pleistervloeren in woningen.

8 29 Aug 2014
Antwoord van Gijs Verheij

"Inderdaad hoort Anbo hierbij te zijn maar vergeet ook de VAC, vrouwadviescie. niet.…"

Trees Konijn bouwkundige heeft 27 Mei 2014 gereageerd op Wij organiseren straks een congres over de vergrijzing in Nederland en de kansen voor de bouw. Doe jij ook mee?

6 18 Jun 2014
Antwoord van Eduard Kruijt

"beste Frits, alle bevestigingsmiddelen welke later niet meer in het zicht zijn, c.q.…"

Trees Konijn bouwkundige heeft 20 Mei 2014 gereageerd op Wie kan mij meer vertellen over de invloed van zouten en mineralen op bevestigingsmiddelen en wandpanelen?

4 20 Mei 2014
Antwoord van Harrie Lieverse

"Echt een vraag voor de www.Vergunningmakelaar.nl Een en ander hangt ook af van de ou…"

Trees Konijn bouwkundige heeft 26 Jan 2012 gereageerd op Wijziging bestemmingsplan, wat zijn de mogelijkheden?

11 26 Jan 2012
Antwoord van Trees Konijn bouwkundige

"Geluidsoverlast tussen twee woningen is altijd een moeilijk punt, er is geen norm om…"

Trees Konijn bouwkundige heeft 28 Nov 2011 gereageerd op Geluidsoverlast na plaatsing dakopbouw, hoe te handelen?

21 29 Nov 2011
Antwoord van Edwin Blijie (Drs. ing. MRE)

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2017   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...