BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Ralf van Tongeren (14)

Discussies waarop is gereageerd (14) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Schelpen en kleikorrels isoleren nauwelijks. Wel verdrogen ze de kruipruimte. Bij sc…"

Ralf van Tongeren heeft 15 Dec 2020 gereageerd op Isoleren houten begane grondvloer, pur of icynene?

24 9 Feb 2021
Antwoord van Arjan de Wit

"Deze vraagstelling wekt de suggestie dat het een onzin claim zou zijn. Maar warmteop…"

Ralf van Tongeren heeft 28 Aug 2020 gereageerd op warmteopslag capaciteit van natuurlijke versus systhetische isolatiematerialen.

5 7 Sept 2020
Antwoord van Christiaan Gombert

"Beste Carl Peter, ik kan je opmerking niet helemaal plaatsen. Kalkhennep is een isol…"

Ralf van Tongeren heeft 1 Jul 2019 gereageerd op Waarom wil bouwminnend Nederland niet of nauwelijks aan de Kalkhennep bouw?

8 1 Jul 2019
Antwoord van Ralf van Tongeren

"Nee ik bedoel het is kostentechnisch niet veel duurder dan andere gebouwen die energ…"

Ralf van Tongeren heeft 27 Jun 2019 gereageerd op Waarom wil bouwminnend Nederland niet of nauwelijks aan de Kalkhennep bouw?

8 1 Jul 2019
Antwoord van Ralf van Tongeren

"Een materiaal alleen op zijn R waarde beoordelen is bij ecologische materialen maar…"

Ralf van Tongeren heeft 27 Jun 2019 gereageerd op Waarom wil bouwminnend Nederland niet of nauwelijks aan de Kalkhennep bouw?

8 1 Jul 2019
Antwoord van Ralf van Tongeren

"De bouwkosten zijn, zeker als je het met andere duurzame bouwmethodes vergelijkt: go…"

Ralf van Tongeren heeft 27 Jun 2019 gereageerd op Waarom wil bouwminnend Nederland niet of nauwelijks aan de Kalkhennep bouw?

8 1 Jul 2019
Antwoord van Ralf van Tongeren

"4 meter uitbouwen met rondom een dakoverstek/ luifel van 1,2 meter als onderdeel van…"

Ralf van Tongeren heeft 27 Mrt 2015 gereageerd op Vergunningvrij bouwen: mag een luifel de 4 meter grens overschrijden?

6 2 Apr 2015
Antwoord van Cliff Lesmeister

"Zie nochtans geen toelichting op hun bevindingen. Alleen de melding dat het 1,3 zou…"

Ralf van Tongeren heeft 3 Okt 2014 gereageerd op Hoe kan ik het beste mijn houten vloer isoleren?

38 5 Okt 2014
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Ik vermoed de bandbreedte van de labda waarde die loopt van 0,106-0,250 W/m2K (bron…"

Ralf van Tongeren heeft 3 Okt 2014 gereageerd op Hoe kan ik het beste mijn houten vloer isoleren?

38 5 Okt 2014
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Schelpen! Natuurlijk en na groeibaar met een perfect droge ademende kruipruimte, onv…"

Ralf van Tongeren heeft 2 Okt 2014 gereageerd op Hoe kan ik het beste mijn houten vloer isoleren?

38 5 Okt 2014
Antwoord van BouwProfs Redactie

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+