BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van philip sanders (37)

Discussies waarop is gereageerd (34) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Het houten kozijn wordt inderdaad een koudebrug in de beschreven constructie, en zal…"

philip sanders heeft 3 Feb 2020 gereageerd op Wat kunnen de gevolgen zijn van het plaatsen van triple glas in bestaande houten kozijnen?

8 4 Mei 2020
Antwoord van Aldrik Bakker

"Helemaal mee eens, Ad."

philip sanders heeft 23 Feb 2017 gereageerd op Wie weet de technische verklaring voor zwarte strepen op voorzetwanden?

23 17 Jul 2018
Antwoord van BouwProfs Redactie

"De suggestie van Kees lijkt mij erg waarschijnlijk: ik zie bij mij thuis hetzelfde v…"

philip sanders heeft 21 Feb 2017 gereageerd op Wie weet de technische verklaring voor zwarte strepen op voorzetwanden?

23 17 Jul 2018
Antwoord van BouwProfs Redactie

"De aangegeven dakplaat van Unilin is sowieso voorzien van een dampscherm. het is dus…"

philip sanders heeft 21 Okt 2016 gereageerd op Hoe isoleer je het beste een hellend dak?

24 27 Jul 2018
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Het klinkt inderdaad bizar: op jouw grond ligt de bestemming openbaar groen, helaas…"

philip sanders heeft 9 Jun 2015 gereageerd op Is eigen weg te bestempelen als openbaar groen?

7 9 Jun 2015
Antwoord van philip sanders

"Het eerste argument betreffende het afvoeren van warmte is m.i. met een Rc van 6,0 a…"

philip sanders heeft 30 Apr 2015 gereageerd op Dakspouw bij bitumen shingles, zin of onzin?

5 4 Mei 2015
Antwoord van Andreas Landgraf

"@Jaques: lees asjeblieft No Time van Naomi Klein."

philip sanders heeft 6 Feb 2015 gereageerd op Klimaatcrisis of niet, landen moeten niet beknopt worden in hun energiebehoefte.

12 24 Feb 2015
Antwoord van jacques serle

"Zo blijkt maar weer dat de bedrijven wier businessmodel gebaseerd zijn op fossiele b…"

philip sanders heeft 2 Feb 2015 gereageerd op Klimaatcrisis of niet, landen moeten niet beknopt worden in hun energiebehoefte.

12 24 Feb 2015
Antwoord van jacques serle

"Het uitgangspunt van het onderbreken van de koudebrug via het binnenblad door het to…"

philip sanders heeft 20 Jan 2015 gereageerd op Hoe voorkom ik een koudebrug bij de aansluiting spouwmuur op de fundering?

18 21 Mei 2016
Antwoord van Carl-peter Goossen

"Hallo Rob, Graag wat meer gegevens: begane grondvloer hout, fundering op palen of st…"

philip sanders heeft 19 Jan 2015 gereageerd op Hoe voorkom ik een koudebrug bij de aansluiting spouwmuur op de fundering?

18 21 Mei 2016
Antwoord van Carl-peter Goossen

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+