BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Ron Dekker (9)

Discussies waarop is gereageerd (9) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Hoi Bernard, Het lijkt mij verstandig om naar een school te gaan (zoeken) waar dit…"

Ron Dekker heeft 4 Jun 2014 gereageerd op Ventilatiesysteem "Frisse School" werkt niet naar behoren, waar kan ik een objectief advies ter verbetering krijgen?

37 18 Apr 2016
Antwoord van Theo Beelien

"Goedemorgen heer van der Kaaij,   U heeft al een paar mooie reacties ontvangen en er…"

Ron Dekker heeft 10 Apr 2014 gereageerd op Ik wil in particulier opdrachtgeverschap een betaalbaar passiefhuis bouwen, wie helpt mee?

50 6 Mei 2014
Antwoord van Eddy H. J. Cruysberghs

"Hoofdaannemer is en blijft aansprakelijk."

Ron Dekker heeft 4 Apr 2014 gereageerd op Aannemer vs onderaannemer, wie is aansprakelijk en wie geeft garantie?

21 11 Aug 2015
Antwoord van Ron Reijnders

"Graag gedaan Harry Noordberger. Ik zie je tweets af en toe voor bij komen, vandaar :…"

Ron Dekker heeft 17 Sept 2013 gereageerd op gezocht schimmelexpert

16 13 Jan 2014
Antwoord van Eric Beckman

"Hoi,   Misschien kan Harry Noordberger je verder helpen.   http://www.zwaminspectie.…"

Ron Dekker heeft 17 Sept 2013 gereageerd op gezocht schimmelexpert

16 13 Jan 2014
Antwoord van Eric Beckman

"Hoi Roel, Vochtige lucht (van paard en mens) condenseert op koude oppervlakten. In…"

Ron Dekker heeft 11 Dec 2012 gereageerd op Condens problemen met als gevolg lekkage bij nieuw gebouwde manage, wie weet raad?

12 14 Dec 2012
Antwoord van Ton Wesdijk

"In de praktijk zijn deze Rc waarden al veel hoger. Met een Rc van 3,5 haal je de EPN…"

Ron Dekker heeft 23 Nov 2012 gereageerd op Rc van 3,5 naar Rc 5... maar per wanneer?

21 28 Nov 2013
Antwoord van Joost Pothuis

"Hoi Hoi, Cellulair glas (foamglas) in de muren toepassen lijkt mij de juiste oplossi…"

Ron Dekker heeft 5 Sept 2012 gereageerd op vochtige muren in monumentaal pand (Frankrijk)

30 4 Nov 2012
Antwoord van ing. P.J. de Vries

"Hoi Paul, In mijn kleine dorpje 't Zand (N-H) hebben we sinds een paar jaar een glo…"

Ron Dekker heeft 16 Jul 2012 gereageerd op Wat is de beste situering van een groot atrium schoolgebouw?

14 28 Aug 2013
Antwoord van Carl-peter Goossen

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+