BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van edwin kolkman (17)

Discussies waarop is gereageerd (14) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"  Martien En Ad dank voor je meedenken. het is een binnendeur situatie. Om naar luch…"

edwin kolkman heeft 15 Mrt 2016 gereageerd op Welke mogelijkheden zijn er om tocht te weren bij een taatsdeur?

4 15 Mrt 2016
Antwoord van edwin kolkman

"In basis wil gips vocht opnemen. Nu kunnen er van alles en nog wat uitgedacht worden…"

edwin kolkman heeft 17 Mei 2012 gereageerd op groene gips in badkamers

8 17 Mei 2012
Antwoord van Richard Muller

"Beste Jos,   De vraag is natuurlijk waarom er dekkend geschilderd moet worden? Is he…"

edwin kolkman heeft 11 Mei 2012 gereageerd op Wat is een geschikte manier om Western Red Cedar te behandelen en te verduurzamen?

30 17 Sept 2019
Antwoord van Ernst de Nobel

"Beste Tjeerd,   Realiseer je dat er ook een heel andere kant aan zit om voor je zelf…"

edwin kolkman heeft 10 Apr 2012 gereageerd op Is het juist nu een goede tijd op als zzp'er in de bouw te starten?

12 10 Apr 2012
Antwoord van Tonny Van Loon

"Beste Rutger Rood,   Kelders zijn prachtig. Een konstant temperatuur voor een heerli…"

edwin kolkman heeft 15 Feb 2012 gereageerd op Welke mogelijkheden zijn er voor het maken van een kelder op duurzame wijze?

10 16 Feb 2012
Antwoord van Drs. Ing. Jelle Vedder

"Beste Wim, dat de vloer isolatie behoeft onderschrijf ik als geen ander. Er zijn ver…"

edwin kolkman heeft 3 Jan 2012 gereageerd op Bio Foam Pearls

12 6 Jan 2012
Antwoord van Frank Koster

"De kruipruimte wordt nu gescheiden geventileerd van de spouw door middel van die abs…"

edwin kolkman heeft 2 Jan 2012 gereageerd op Bio Foam Pearls

12 6 Jan 2012
Antwoord van Frank Koster

"Mij klonk het altijd heel aantreklijk in de oren. Dat het efficienter is om veel wat…"

edwin kolkman heeft 1 Dec 2011 gereageerd op Collectief warmtenet versus individueel systeem, wat zijn de verschillen?

12 5 Dec 2011
Antwoord van Frans van Dijk

"Ik kan mij wel vinden in het open karakter van deze discussie zoals oa Beate dit voo…"

edwin kolkman heeft 23 Nov 2011 gereageerd op Rc waarde vs dauwpunt, hoe werkt dit?

71 13 Jan 2012
Antwoord van Beate Bouwman

"Rene, je snijdt een ingewikkeld onderwerp aan met vele in elkaar grijpende aspecten.…"

edwin kolkman heeft 23 Nov 2011 gereageerd op Rc waarde vs dauwpunt, hoe werkt dit?

71 13 Jan 2012
Antwoord van Beate Bouwman

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+