BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Tonny Van Loon (11)

Discussies waarop is gereageerd (11) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Hetgeen ik al ervaren heb, dat is dat de beste tekeningen komen van ervaren mensen,…"

Tonny Van Loon heeft 31 Aug 2013 gereageerd op Waarom worden veel projecten in 2D uitgetekend terwijl er tegenwoordig uitstekende tekenprogramma's te verkrijgen zijn waarin het gehele project gelijk in 3D uitgewerkt kan worden?

3 31 Aug 2013
Antwoord van jacques serle

"Wat Stefan De Vleeschauwer zegt klopt. Een Belg loopt nu eenmaal met een baksteen in…"

Tonny Van Loon heeft 31 Aug 2013 gereageerd op Wat iedereen zou moeten weten over het bouwen met hout...

19 19 Feb 2015
Antwoord van Peer Schoofs

"Zo heb ik in de praktijk een samenwerking gehad met een muzikant die BIM zeer goed b…"

Tonny Van Loon heeft 28 Mei 2013 gereageerd op Moeten we ons zorgen maken om de kwaliteit van de volgende generatie bouwkundigen?

25 24 Jun 2013
Antwoord van van den Brink

"@ Jo Vandervelden, wat bent u juist aan het opstarten in België? Kan ik u ergens mee…"

Tonny Van Loon heeft 27 Mei 2013 gereageerd op Moeten we ons zorgen maken om de kwaliteit van de volgende generatie bouwkundigen?

25 24 Jun 2013
Antwoord van van den Brink

"Beste, als je Eternit platen bedoeld is die kans er wel, maar is niet per definitie…"

Tonny Van Loon heeft 26 Feb 2013 gereageerd op Internit plaatmateriaal

8 26 Feb 2013
Antwoord van Johan Popken

"Edwin ... helemaal mee eens :-) Mvg Tonny"

Tonny Van Loon heeft 10 Apr 2012 gereageerd op Is het juist nu een goede tijd op als zzp'er in de bouw te starten?

12 10 Apr 2012
Antwoord van Tonny Van Loon

"Hoi dames en heren, Hier even een reactie vanuit Vlaanderen. Ikzelf bied mijn dienst…"

Tonny Van Loon heeft 10 Apr 2012 gereageerd op Is het juist nu een goede tijd op als zzp'er in de bouw te starten?

12 10 Apr 2012
Antwoord van Tonny Van Loon

"Hoi Sandra, Als bouwcoördinator met toch wat jaren ervaring valt het mij toch nog st…"

Tonny Van Loon heeft 6 Mrt 2012 gereageerd op Technische mogelijkheden levensduurverlenging van woningen.

16 4 Apr 2012
Antwoord van WillemJan Bluyssen

"@ Rob. Dit zou inderdaad best wel kunnen. Maar dan ben ik wel wat bang voor wat nog…"

Tonny Van Loon heeft 13 Jan 2012 gereageerd op Prijzen van huizen zijn in Belgie gestegen en in Nederland gedaald, wat zijn de oorzaken?

10 30 Apr 2012
Antwoord van Ton Willemsen

"Volgens mij is dit een kwestie van vraag en aanbod. Er is veel vraag naar een eigen…"

Tonny Van Loon heeft 13 Jan 2012 gereageerd op Prijzen van huizen zijn in Belgie gestegen en in Nederland gedaald, wat zijn de oorzaken?

10 30 Apr 2012
Antwoord van Ton Willemsen

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+