BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Edwin van Duinen (7)

Discussies waarop is gereageerd (7) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Laatste regel had ik per abuis nog staan, maar dit zou je wel met de opdrachtgever k…"

Edwin van Duinen heeft 16 Mrt 2015 gereageerd op Hoe verwijder je stalen slijtstrippen uit traptreden in een trappenhuis?

9 24 Mrt 2015
Antwoord van Eddie Kers

"Hoi Eddie, Tja, een terecht vraag op een knelpunt die m.i. niet zomaar opgelost is.I…"

Edwin van Duinen heeft 16 Mrt 2015 gereageerd op Hoe verwijder je stalen slijtstrippen uit traptreden in een trappenhuis?

9 24 Mrt 2015
Antwoord van Eddie Kers

"Deel het antwoord van Sjaak van Burken. In deze NEN 2580 staat alles over oppervlakt…"

Edwin van Duinen heeft 19 Mrt 2013 gereageerd op Hoe bepaal ik de inhoud van een woning?

7 19 Mrt 2013
Antwoord van Hans Lefering

"Een voorstander van dit stimuleringsfonds zijn is nu nog lastig te beantwoorden. Zo…"

Edwin van Duinen heeft 4 Feb 2013 gereageerd op Ben jij voorstander van een tijdelijk stimuleringsfonds voor de bouw?

17 7 Apr 2013
Antwoord van BouwProfs Redactie

"@H.ter Haar Bedankt voor je reactie. Hier kan ik genoeg mee vooruit. "

Edwin van Duinen heeft 16 Nov 2012 gereageerd op Waar moet ik op letten als ik een cursus tot EPA-adviseur wil gaan doen?

9 16 Nov 2012
Antwoord van Edwin van Duinen

"@H. ter Haar Op ISSO.nl staan nogal veel publicaties vermeldt. Zou je kunnen aangeve…"

Edwin van Duinen heeft 16 Nov 2012 gereageerd op Waar moet ik op letten als ik een cursus tot EPA-adviseur wil gaan doen?

9 16 Nov 2012
Antwoord van Edwin van Duinen

"Dit zou bijvoorbeeld sinaasappelsap of citroensap kunnen zijn, of een vergelijkbare…"

Edwin van Duinen heeft 26 Sept 2012 gereageerd op Op natuursteen vloer vormen zich vlekken, wat kan dit zijn?

14 8 Okt 2012
Antwoord van Gert-Jan van Asperen

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+