BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van philip sanders (41)

Discussies waarop is gereageerd (39) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"De meesten zijn erg blij als het beton schoon blijft, in elk geval tot ná de oplever…"

philip sanders heeft 18 Jun 2013 gereageerd op Zijn er betonsoorten waar mos goed op groeit?

14 23 Jun 2013
Antwoord van Marcel eekhout

"fles staat klaar hier in Deventer..."

philip sanders heeft 14 Jun 2013 gereageerd op Weegt de toegevoegde waarde van het BREEAM certificaat wel op tegen de meerkosten?

35 21 Mrt 2014
Antwoord van Elly van Wattingen

"Beste Esteban, Dank voor je uitgebreide antwoord. Volgens mij raak je aan alle aspec…"

philip sanders heeft 14 Jun 2013 gereageerd op Weegt de toegevoegde waarde van het BREEAM certificaat wel op tegen de meerkosten?

35 21 Mrt 2014
Antwoord van Elly van Wattingen

"dat vroeg ik mij ook af. als iemand daar een eenduidig antwoord op kan geven mag hij…"

philip sanders heeft 13 Jun 2013 gereageerd op Weegt de toegevoegde waarde van het BREEAM certificaat wel op tegen de meerkosten?

35 21 Mrt 2014
Antwoord van Elly van Wattingen

"Beste Dick, Helaas is de werkelijkheid iets ingewikkelder: Breeam beoordeelt niet al…"

philip sanders heeft 13 Jun 2013 gereageerd op Weegt de toegevoegde waarde van het BREEAM certificaat wel op tegen de meerkosten?

35 21 Mrt 2014
Antwoord van Elly van Wattingen

"Zoals ik het nu zie is het BREEAM-certificaat een bewijs dat het gebouw waar het op…"

philip sanders heeft 13 Jun 2013 gereageerd op Weegt de toegevoegde waarde van het BREEAM certificaat wel op tegen de meerkosten?

35 21 Mrt 2014
Antwoord van Elly van Wattingen

"Zo kun je de vraag ook stellen. Voor de eigenaar van het gebouw is een BREEAM-certif…"

philip sanders heeft 12 Jun 2013 gereageerd op Weegt de toegevoegde waarde van het BREEAM certificaat wel op tegen de meerkosten?

35 21 Mrt 2014
Antwoord van Elly van Wattingen

"De discussie gaat een andere kant op dan wat mijn bedoeling is. Uiteraard is het dui…"

philip sanders heeft 12 Jun 2013 gereageerd op Weegt de toegevoegde waarde van het BREEAM certificaat wel op tegen de meerkosten?

35 21 Mrt 2014
Antwoord van Elly van Wattingen

"een snelle oplossing is er niet: dit is geen gevalletje bouwprobleem, maar een jurid…"

philip sanders heeft 3 Apr 2013 gereageerd op Zeer slechte casco aanbouw door aannemer geleverd, wat zouden jullie doen?

37 6 Apr 2013
Antwoord van Eric van Rijswijk

"@ Rene: 'succes'? met dezelfde aannemer lijkt het me eerder een gevalletje: sterkte!"

philip sanders heeft 3 Apr 2013 gereageerd op Zeer slechte casco aanbouw door aannemer geleverd, wat zouden jullie doen?

37 6 Apr 2013
Antwoord van Eric van Rijswijk

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+