BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Zicht Bouwadvies; André Gruisen (14)

Discussies waarop is gereageerd (12) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"het is in deze niet duidelijk, om welke kunststof buizen het gaat. In de vraag wordt…"

Zicht Bouwadvies; André Gruisen heeft 19 Feb 2020 gereageerd op Is de installateur verplicht kunststof leidingen van een CV ketel te beugelen?

7 19 Feb 2020
Antwoord van Zicht Bouwadvies; André Gruisen

"Dag Jan, ik weet niet zo veel van infraroodfolie, maar ik redeneer even door in je g…"

Zicht Bouwadvies; André Gruisen heeft 6 Mrt 2018 gereageerd op na-isoleren van een spouwmuur die al gevuld is met thermo hr++ korrels, zinvol of niet?

6 12 Mrt 2018
Antwoord van Ad de Vrieze

"als eerste antwoord dacht ik : is het een technisch verhaal of een juridisch verhaal…"

Zicht Bouwadvies; André Gruisen heeft 26 Feb 2018 gereageerd op Schade aan terras of aan dak?

11 2 Mrt 2018
Antwoord van Michaël de Vos

"begrijp ik goed dat je wilt, vraagt, eist dat de aannemer niet volgens de eisen van…"

Zicht Bouwadvies; André Gruisen heeft 13 Dec 2017 gereageerd op Bouwvergunning verjaard en dus verlopen of niet?

7 16 Dec 2017
Antwoord van ron m r bosch

"volgens mij verjaart een bouwvergunning/omgevingsvergunning-bouwen niet, totdat deze…"

Zicht Bouwadvies; André Gruisen heeft 12 Dec 2017 gereageerd op Bouwvergunning verjaard en dus verlopen of niet?

7 16 Dec 2017
Antwoord van ron m r bosch

"Dank je wel voor de nuanchering en aanvullingen Karstin !Dus Anja, wandverwarming is…"

Zicht Bouwadvies; André Gruisen heeft 3 Jul 2017 gereageerd op De voordelen en nadelen van wandverwarming - wie heeft ervaring hiermee?

13 6 Jul 2017
Antwoord van Jan van Wiggen

"Ik zie geen probleem, behalve de meest voor de hand liggende: - je hebt een wand waa…"

Zicht Bouwadvies; André Gruisen heeft 3 Jul 2017 gereageerd op De voordelen en nadelen van wandverwarming - wie heeft ervaring hiermee?

13 6 Jul 2017
Antwoord van Jan van Wiggen

"Je bedoelt misschien PS-isolatie ? Dat kan natuurlijk en dat wordt op grote schaal a…"

Zicht Bouwadvies; André Gruisen heeft 30 Sept 2015 gereageerd op PE isolatie aanbrengen op dunne halfsteens binnenspouwblad, wat zijn de voor- en nadelen?

2 21 Dec 2015
Antwoord van Bert Uitterhoeve

"Het is wel mogelijk om de vergunning (alsnog) te splitsen en het deel 'brandveilig g…"

Zicht Bouwadvies; André Gruisen heeft 23 Dec 2014 gereageerd op Mag de gemeente om meer informatie vragen dan in de Omgevingsvergunning aangevraagd?

9 25 Dec 2014
Antwoord van Hans Hartman

"Ja dat mag. Hoewel het heel vervelend is, heeft u waarschijnlijk een vergunning gekr…"

Zicht Bouwadvies; André Gruisen heeft 23 Dec 2014 gereageerd op Mag de gemeente om meer informatie vragen dan in de Omgevingsvergunning aangevraagd?

9 25 Dec 2014
Antwoord van Hans Hartman

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+