BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Zicht Bouwadvies; André Gruisen (11)

Discussies waarop is gereageerd (10) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"begrijp ik goed dat je wilt, vraagt, eist dat de aannemer niet volgens de eisen van…"

Zicht Bouwadvies; André Gruisen heeft op woensdag gereageerd op Bouwvergunning verjaard en dus verlopen of niet?

6 1 uur geleden
Antwoord van BouwProfs Redactie

"volgens mij verjaart een bouwvergunning/omgevingsvergunning-bouwen niet, totdat deze…"

Zicht Bouwadvies; André Gruisen heeft op dinsdag gereageerd op Bouwvergunning verjaard en dus verlopen of niet?

6 1 uur geleden
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Dank je wel voor de nuanchering en aanvullingen Karstin !Dus Anja, wandverwarming is…"

Zicht Bouwadvies; André Gruisen heeft 3 Jul gereageerd op De voordelen en nadelen van wandverwarming - wie heeft ervaring hiermee?

13 6 Jul
Antwoord van Jan van Wiggen

"Ik zie geen probleem, behalve de meest voor de hand liggende: - je hebt een wand waa…"

Zicht Bouwadvies; André Gruisen heeft 3 Jul gereageerd op De voordelen en nadelen van wandverwarming - wie heeft ervaring hiermee?

13 6 Jul
Antwoord van Jan van Wiggen

"Je bedoelt misschien PS-isolatie ? Dat kan natuurlijk en dat wordt op grote schaal a…"

Zicht Bouwadvies; André Gruisen heeft 30 Sept 2015 gereageerd op PE isolatie aanbrengen op dunne halfsteens binnenspouwblad, wat zijn de voor- en nadelen?

2 21 Dec 2015
Antwoord van Bert Uitterhoeve

"Ik ben het eens met Ietsen; triple glas is de toekomst. LTV ; prima Balansventilati…"

Zicht Bouwadvies; André Gruisen heeft 10 Jun 2015 gereageerd op Wat is de meest efficiente manier om een EPC van 0,4 te behalen?

18 26 Nov 2015
Antwoord van J. Marelis

"Het is wel mogelijk om de vergunning (alsnog) te splitsen en het deel 'brandveilig g…"

Zicht Bouwadvies; André Gruisen heeft 23 Dec 2014 gereageerd op Mag de gemeente om meer informatie vragen dan in de Omgevingsvergunning aangevraagd?

9 25 Dec 2014
Antwoord van Hans Hartman

"Ja dat mag. Hoewel het heel vervelend is, heeft u waarschijnlijk een vergunning gekr…"

Zicht Bouwadvies; André Gruisen heeft 23 Dec 2014 gereageerd op Mag de gemeente om meer informatie vragen dan in de Omgevingsvergunning aangevraagd?

9 25 Dec 2014
Antwoord van Hans Hartman

"voor een cafevloer gebruik je natuurlijk massief eiken, ca. 2cm. Vroeger werden deze…"

Zicht Bouwadvies; André Gruisen heeft 10 Mei 2013 gereageerd op Welk type houten vloer is het beste geschikt voor een café?

15 29 Mei 2013
Antwoord van Hemmes

"ik weet er nog één: je zaagt de balken halverwege door, je haalt er daar 2x 2"  van…"

Zicht Bouwadvies; André Gruisen heeft 27 Mrt 2013 gereageerd op Houten onderslag balk dak verstevigen met minimale ingreep, hoe doe ik dat?

17 28 Mrt 2013
Antwoord van Germ Eppinga

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2017   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+