BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Ton Vanson (17)

Discussies waarop is gereageerd (17) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Mijn advies is folie aan te brengen op de bodem en deze folie op te zetten aan de zi…"

Ton Vanson heeft 7 Jul 2014 gereageerd op Hoe en met welk product of systeem kan ik het beste een kruipkelder opvullen / isoleren (20 - 25 cm)?

10 14 Jul 2014
Antwoord van Johan van Diessen

"in principe licht ventileren met buitenlucht omdat deze lucht meestal kouder is en d…"

Ton Vanson heeft 3 Sept 2013 gereageerd op Schimmel geconstateerd op spaanplaat achter het knieschot, hoe te handelen?

17 5 Sept 2013
Antwoord van Kees Snepvangers

"Ik zou zeggen, zolang het functioneert als een spouwmuur is het een spouwmuur en er…"

Ton Vanson heeft 11 Jul 2013 gereageerd op Wanneer spreken we van een spouwmuur?

11 2 Feb 2020
Antwoord van Ben maes

"..ik heb weleens gehoord dat geglazuurde tegeltjes daarvoor zijn gebruikt (misschien…"

Ton Vanson heeft 9 Apr 2013 gereageerd op Welke voeg kan ik het beste gebruiken tussen muur en gemetselde stoep?

10 9 Apr 2013
Antwoord van jacques serle

"door de warmte terrugwinning (afkoeling) wordt er vocht aan de lucht onttrokken, dus…"

Ton Vanson heeft 8 Apr 2013 gereageerd op Lage luchtvochtigheid in een energiezuinige woning, wie heeft een oplossing?

47 25 Jun 2013
Antwoord van Albert J. Boom (RekenService)

"helemaal eens met J. 't Hooft, zo zou ik ook hebben geantwoord. (Ton Vanson) "

Ton Vanson heeft 4 Apr 2013 gereageerd op Kan er een verandering in het binnenklimaat van een woning optreden na na-isolatie van de vloer?

17 15 Apr 2013
Antwoord van Ton Willemsen

"ik zou zeggen niet spuiten direct tegen een houten vloer (meer mijn gevoel), ik zou…"

Ton Vanson heeft 21 Nov 2012 gereageerd op Hoe kan ik het beste mijn houten vloer isoleren?

38 5 Okt 2014
Antwoord van BouwProfs Redactie

"buiten de 2,5 m zone van de achterzijde van de woning mag je inderdaad 30 m2 vergunn…"

Ton Vanson heeft 5 Nov 2012 gereageerd op Bijgebouw vergunningsvrij bouwen of niet?

10 7 Nov 2012
Antwoord van René M. Verschuur

"op onze tegelvloer komen zwarte vlekken door gewoon waterdruppels, deze kun je er ge…"

Ton Vanson heeft 26 Sept 2012 gereageerd op Op natuursteen vloer vormen zich vlekken, wat kan dit zijn?

14 8 Okt 2012
Antwoord van Gert-Jan van Asperen

"de meest doeltreffende methode is m.i. om met een slijpschijf stukje voor stukje vla…"

Ton Vanson heeft 5 Sept 2012 gereageerd op vochtige muren in monumentaal pand (Frankrijk)

30 4 Nov 2012
Antwoord van ing. P.J. de Vries

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+