BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Mischa Nieuwboer (18)

Discussies waarop is gereageerd (18) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Als je voor 450 mm balken gaat, kan het inderdaad zo zijn dat de palen excentrisch g…"

Mischa Nieuwboer heeft 26 Jan 2016 gereageerd op Mag het casco op de vloer buiten de funderingslijn worden geplaatst?

7 22 Feb 2016
Antwoord van Cock van der Kaaij

"Ik ben het wel een beetje eens met Michaël, deze detaillering hangt sterk af van and…"

Mischa Nieuwboer heeft 26 Jan 2016 gereageerd op Mag het casco op de vloer buiten de funderingslijn worden geplaatst?

7 22 Feb 2016
Antwoord van Cock van der Kaaij

"Zelfbouwprojecten zoals op het Ecodorp staan nog in de kinderschoenen. Het is daarom…"

Mischa Nieuwboer heeft 10 Sept 2015 gereageerd op Zijn zelfbouwprojecten een kans of een bedreiging voor bouwbedrijven?

3 11 Sept 2015
Antwoord van Frank van Unen

"Beste Kees, Dit bureau heeft voor ons een rapport van een constructieberekening (bo…"

Mischa Nieuwboer heeft 8 Dec 2014 gereageerd op Vertaler bouwkundig schaderapport gezocht.

7 10 Dec 2014
Antwoord van Kevin Schreuder

"Optie B, met de voetnoot dat er aangetoond zou moeten worden dat het zou moeten geld…"

Mischa Nieuwboer heeft 27 Jan 2014 gereageerd op Moet de NAM (of de staat) alle bevingsschade in Groningen betalen?

20 31 Jan 2014
Antwoord van Addy Rutgers

"Beste Marcel, Gezien de situatie van je opdrachtgever ontkom je er waarschijnlijk n…"

Mischa Nieuwboer heeft 4 Apr 2013 gereageerd op Zeer slechte casco aanbouw door aannemer geleverd, wat zouden jullie doen?

37 6 Apr 2013
Antwoord van Eric van Rijswijk

"Voor zover ik het weet, moet ondanks het vergunningsvrij bouwen, nog steeds worden v…"

Mischa Nieuwboer heeft 3 Apr 2013 gereageerd op Zeer slechte casco aanbouw door aannemer geleverd, wat zouden jullie doen?

37 6 Apr 2013
Antwoord van Eric van Rijswijk

"Beste Jesse, Het is mij onduidelijk hoe het statisch systeem van de liggers is. De…"

Mischa Nieuwboer heeft 27 Mrt 2013 gereageerd op Houten onderslag balk dak verstevigen met minimale ingreep, hoe doe ik dat?

17 28 Mrt 2013
Antwoord van Germ Eppinga

"Gezien de tekst in het besluit lijkt het me dat een constructeur als ontwerpende par…"

Mischa Nieuwboer heeft 25 Mrt 2013 gereageerd op btw verlaging over arbeid (o.a. ook architecten)

11 26 Mrt 2013
Antwoord van Ron Reijnders

"Zeer informatief. Wie heeft de vragen beantwoord? Het stukje over de constructeur li…"

Mischa Nieuwboer heeft 25 Mrt 2013 gereageerd op btw verlaging over arbeid (o.a. ook architecten)

11 26 Mrt 2013
Antwoord van Ron Reijnders

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+