BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Fred Janssen (55)

Discussies waarop is gereageerd (54) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Onder het laminaat ligt waarschijnlijk eerst een isolerende en scheidende folie 2-3…"

Fred Janssen heeft 8 Nov 2012 gereageerd op Plavuizenvloer staat bol en is geheel gescheurd. Wat kan de oorzaak zijn?

11 11 Nov 2013
Antwoord van Peer Schoofs

"Een mantelbuis ingestort in een vloer gaat m.i. bij een dilatatie ook kapot. Of dit…"

Fred Janssen heeft 25 Okt 2012 gereageerd op Wie weet een oplossing voor het passeren van gas- en waterleidingen over een dilatatie?

9 26 Okt 2012
Antwoord van Harry Noordberger

"Als je je volledig zelfvoorzienend wordt betekent dat "geen gas"; tenzij je het zelf…"

Fred Janssen heeft 15 Okt 2012 gereageerd op Is het verstandig mij volledig af te sluiten van het gasnet als ik helemaal zelfvoorzienend wil worden?

15 8 Mrt 2013
Antwoord van Hans Pardoel

"Hoogst ongebruikelijk maar je leven is hiermee niet in gevaar. Of het wettelijk toeg…"

Fred Janssen heeft 12 Okt 2012 gereageerd op Mogen ontluchtingsventielen WKO-installatie in appartement uitkomen?

9 15 Okt 2012
Antwoord van B.P.M. van Ooijen (Ben)

"Dag Eddie, Ik heb ruime ervaring met zowel Descol, Pulastic en Gerflor, allen in pri…"

Fred Janssen heeft 10 Okt 2012 gereageerd op Is een PVC vloer toe te passen in een sportaccommodatie ivm de zware belastinggraad?

10 10 Okt 2012
Antwoord van Marieke Lambrecht

"Dag Germ, Ik heb al sinds 1996 vloerverwarming in mijn dekvloer die aangesloten is o…"

Fred Janssen heeft 5 Okt 2012 gereageerd op CV-leidingen op stadsverwarming en gelegd in de druklaag van de betonvloer kunnen gaan lekken? Waarom en wat is de adequate oplossing?

10 8 Okt 2012
Antwoord van Germ Eppinga

"Of het wel of niet zal opvallen is geen punt van discussie. Feit blijft dat het mets…"

Fred Janssen heeft 3 Okt 2012 gereageerd op Metselwerk niet waterpas, wat te doen?

62 12 Okt 2012
Antwoord van Ron Reijnders

"Beste Gert-Jan, zoals al aangegeven iets meer info zou helpen. Op voorhand bijgaande…"

Fred Janssen heeft 26 Sept 2012 gereageerd op Op natuursteen vloer vormen zich vlekken, wat kan dit zijn?

14 8 Okt 2012
Antwoord van Gert-Jan van Asperen

"Dit is exact wat ook ik al geconstateerd heb in diverse projecten. M.i. wordt dit (m…"

Fred Janssen heeft 6 Sept 2012 gereageerd op BIM voor Projectleiders? Nee, dat doen de modelleurs binnen het bedrijf!

6 23 Apr 2013
Antwoord van Carl-peter Goossen

"Geen goed idee. De vloer blijft doorhangen, leidingen zijn niet meer bereikbaar en d…"

Fred Janssen heeft 2 Mrt 2012 gereageerd op Opvullen kruipruimte met schuimbeton

15 4 Mei 2020
Antwoord van Aldrik Bakker

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+