BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Hubert Sistermans (25)

Discussies waarop is gereageerd (24) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Een APK is noodzakelijk. Reden, woningen/ gebouwen veranderen van 100.0% statische o…"

Hubert Sistermans heeft 6 Jul 2017 gereageerd op Moet er een verplichte veiligheids APK komen voor woningen?

18 22 Jul 2017
Antwoord van Remko Zuidema

"Beste lezer, Voor 2013 wens ik je veel geluk en gun elkaar wat je jezelf gunt. Huber…"

Hubert Sistermans heeft 2 Jan 2013 gereageerd op Wat wens jij de bouw toe voor 2013?

8 2 Jan 2013
Antwoord van Vincent van Bruggen

"Allereerst door mijn oudste zoon, uitvoerder en nu m'n zakelijke partner.  Een bouwu…"

Hubert Sistermans heeft 24 Dec 2012 gereageerd op Waar heb jij jouw passie voor bouwen opgelopen?

16 18 Feb 2013
Antwoord van Henry Hoekman

"Hypothese: - Hoe hoger de emotionele waarde van een gebouw, hoe langer de duurzaamhe…"

Hubert Sistermans heeft 10 Okt 2012 gereageerd op Stellingen over patient G.E.Bouw

20 5 Nov 2012
Antwoord van Maarten Wiersma

"De stelling onderschrijf ik, echter de oplossing is niet alleen een kwestie van oppi…"

Hubert Sistermans heeft 6 Sept 2012 gereageerd op BIM voor Projectleiders? Nee, dat doen de modelleurs binnen het bedrijf!

6 23 Apr 2013
Antwoord van Carl-peter Goossen

"Rob Claesseen heeft hier veel ervaring mee. Zijn adres: Gewandhuis 6 A   5427 PW Boe…"

Hubert Sistermans heeft 25 Nov 2011 gereageerd op Wie heeft ervaring met horizontale bodemwarmtewisselaars

7 30 Nov 2011
Antwoord van Eric de Jong

"De verwachting valt mij nog mee. Hoewel was het niet de duitse schrijver Heine die s…"

Hubert Sistermans heeft 19 Okt 2011 gereageerd op Duurzaamheid is over 5 jaar geen Unique Selling Point meer. Eens of oneens?

13 3 Nov 2011
Antwoord van Rik Ruigrok

"Materiaal en tijdverspilling.  "

Hubert Sistermans heeft 8 Jul 2011 gereageerd op Wat staat bij u op nummer 1 in de onduurzaamheids top 10?

17 28 Jul 2011
Antwoord van Beate Bouwman

"De hoge prijs van een nieuwbouwwoning is niet naar een enkele oorzaak en/ of aanleid…"

Hubert Sistermans heeft 7 Jun 2011 gereageerd op Hoge prijs nieuwbouwwoning, veroorzaakt door faalkosten of door teveel bouwregels?

25 9 Jun 2011
Antwoord van Michel Tonino

"Ja, wij gaan nog minder bouwen. Dat is te zeggen, de ongeremde nieuwbouw volumes uit…"

Hubert Sistermans heeft 5 Jun 2011 gereageerd op Gaan we nog minder bouwen?

3 5 Jun 2011
Antwoord van Hubert Sistermans

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+