BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Hubert Sistermans (25)

Discussies waarop is gereageerd (24) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Een kantoor 25 jaar rendabel laten zijn is voor mij fictie geworden. Wat ik wel verw…"

Hubert Sistermans heeft 30 Mei 2011 gereageerd op Hoe ziet het kantoor van de toekomst er uit?

5 22 Jun 2011
Antwoord van Ger van der Zanden

"Prijs en geld zijn voor mij twee verschillende grootheden.   "Prijs" is het maximum…"

Hubert Sistermans heeft 8 Apr 2011 gereageerd op If you pay peanuts you will get monkeys.

19 12 Apr 2011
Antwoord van Onno Brasser

"Geluidoverlast is voor mij een millieu ziekte.   Net zoals met energie is een geluid…"

Hubert Sistermans heeft 6 Apr 2011 gereageerd op Moet geluidsbewust bouwen onderdeel zijn of worden van duurzaam bouwen?

9 13 Jan 2012
Antwoord van Sebastiaan van Ineveld

"Energy-Guard Minervum 7232 Bredea   076 5873217   contact: Henk van Campenhout   - s…"

Hubert Sistermans heeft 24 Feb 2011 gereageerd op Nieuw dak: mét of zonder zonnepanelen? Welk bedrijf kan adviseren?

21 28 Feb 2011
Antwoord van Gerben van Dijk

"Ruik ik daar de eerste spruitjes geur van de planconomie? Kantoren staan niet voor…"

Hubert Sistermans heeft 2 Dec 2010 gereageerd op Plannen voor nieuwe kantoren moeten zo snel mogelijk naar de prullenmand.

12 3 Dec 2010
Antwoord van Sander van den Hoven

"Zeer oud nieuws. Door vergrijzing en het te lang verwaarlozen van vak-opleidingen is…"

Hubert Sistermans heeft 20 Okt 2010 gereageerd op Goed opgeleid personeel, hoe nijpend is het tekort in de bouw?

6 28 Okt 2010
Antwoord van BouwProfs Redactie

"Een heel goede stap, in de juiste inrichting. Mijn mening, Cradle to cradle is een…"

Hubert Sistermans heeft 6 Sept 2010 gereageerd op Stelling: hergebruik van bouwmaterialen is de perfecte basis voor toepassing van Cradle to Cradle in de bouw.

48 22 Sept 2010
Antwoord van Andre Letsch

".... en terecht. Duurzaam hout hoort de norm te zijn. Dus alle houtsoorten en de daa…"

Hubert Sistermans heeft 17 Jun 2010 gereageerd op De klant is niet bereid extra te betalen voor duurzaam hout... en wat nu?

11 17 Jun 2010
Antwoord van Hubert Sistermans

"Een oude auto is, economisch gezien, aan het einde van zijn levensduur en de verwijd…"

Hubert Sistermans heeft 7 Mei 2010 gereageerd op Slooppremie voor kantoren?

7 7 Mei 2010
Antwoord van Luc Christiaans

"1 = Nee 2= Ja 3= Nee 4= Ja"

Hubert Sistermans heeft 3 Mei 2010 gereageerd op Het halveren van ons energieverbruik is mogelijk (+ 3 andere stellingen waarop wij u vragen te reageren). Eens of Oneens?

16 10 Aug 2010
Antwoord van ron warink

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+