BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Geert Bellens (12)

Discussies waarop is gereageerd (12) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Bernard, De opmerking over de zonwering is terecht, maar dit verklaart de hoge CO2…"

Geert Bellens heeft 3 Jun 2014 gereageerd op Ventilatiesysteem "Frisse School" werkt niet naar behoren, waar kan ik een objectief advies ter verbetering krijgen?

37 18 Apr 2016
Antwoord van Theo Beelien

"Bernard, Indien de CO2 meting aangeeft dat de waarde te hoog is, is het duidelijk d…"

Geert Bellens heeft 3 Jun 2014 gereageerd op Ventilatiesysteem "Frisse School" werkt niet naar behoren, waar kan ik een objectief advies ter verbetering krijgen?

37 18 Apr 2016
Antwoord van Theo Beelien

"Reiné,   je bedoelt waarschijnlijk radongas in plaats van Argongas?   Geert  "

Geert Bellens heeft 19 Nov 2013 gereageerd op Wat is er mis met een beetje radioactiviteit in gips?

8 19 Nov 2013
Antwoord van Reiné Gadellaa

"Kijk hier eens voor wat uitleg:   http://www.vibe.be/downloads/1.Technische_document…"

Geert Bellens heeft 19 Nov 2013 gereageerd op Wat is er mis met een beetje radioactiviteit in gips?

8 19 Nov 2013
Antwoord van Reiné Gadellaa

"Ik denk dat het er ook mee te maken heeft dat de bouw een van de weinige sectoren is…"

Geert Bellens heeft 9 Okt 2013 gereageerd op Bouw minst innovatieve sector, hoe gaan we het tij nu eindelijk eens keren?

20 12 Nov 2013
Antwoord van Leo van de Wal

"Van dat 'goedkoop' kan je me toch niet overtuigen. Ik zie bouwkosten van 1.100 tot 1…"

Geert Bellens heeft 2 Okt 2013 gereageerd op Mijn overtuiging, woningen met een EPC van 0,4 zijn duurder dan passiefhuizen.

14 3 Okt 2013
Antwoord van Wim Corvers

"Oorspronkelijk was het inderdaad de bedoeling om een passiefhuis enkel via de lucht…"

Geert Bellens heeft 2 Okt 2013 gereageerd op Mijn overtuiging, woningen met een EPC van 0,4 zijn duurder dan passiefhuizen.

14 3 Okt 2013
Antwoord van Wim Corvers

"Eric, een schimmel heeft twee zaken nodig: een voedingsbodem en vochtige omstandigh…"

Geert Bellens heeft 17 Sept 2013 gereageerd op gezocht schimmelexpert

16 13 Jan 2014
Antwoord van Eric Beckman

"Philip, Voor tertiaire gebouwen is een PHPP berekening te rudimentair. Dit geeft ge…"

Geert Bellens heeft 13 Jun 2013 gereageerd op Weegt de toegevoegde waarde van het BREEAM certificaat wel op tegen de meerkosten?

35 21 Mrt 2014
Antwoord van Elly van Wattingen

"Ik maak regelmatig dynamische simulaties voor Breeam in opdracht van andere studie-…"

Geert Bellens heeft 11 Jun 2013 gereageerd op Weegt de toegevoegde waarde van het BREEAM certificaat wel op tegen de meerkosten?

35 21 Mrt 2014
Antwoord van Elly van Wattingen

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+