BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Ton Wesdijk (18)

Discussies waarop is gereageerd (18) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"Wat jacques serle al verwoorde, kennis van de materialen. Het adviseren van de juist…"

Ton Wesdijk heeft 20 Sept 2012 gereageerd op Toegevoegde waarde bouwmaterialenhandel.

13 21 Sept 2012
Antwoord van Michel Kolk

"Helemaal eens met Michaël de Vos.  Daarnaast wordt ook vaak de adviseur op kosten en…"

Ton Wesdijk heeft 28 Jun 2012 gereageerd op Bouwprojecten van de overheid, waarom wordt het altijd weer duurder?

14 6 Apr 2013
Antwoord van Eric van Rijswijk

"Ik ben het in deze geheel met je eens. Een aannemer zit soms in het zelfde schuitje…"

Ton Wesdijk heeft 19 Jun 2012 gereageerd op Wat zijn de ervaringen met de cowboys onder de aannemers?

17 14 Okt 2013
Antwoord van Jeroen Bollen

"Voor werknemers zijn er in het verleden ook afspraken gemaakt over een minimumloon.…"

Ton Wesdijk heeft 19 Jun 2012 gereageerd op ZZP'ers zitten in de tang.

19 26 Jun 2012
Antwoord van Mark Maas

"Beste Mark, Het kan meevallen met aannemers bij voldoende kennis van zaken. Zorg voo…"

Ton Wesdijk heeft 18 Jun 2012 gereageerd op Wat zijn de ervaringen met de cowboys onder de aannemers?

17 14 Okt 2013
Antwoord van Jeroen Bollen

"Het is een korte uitleg, maar ik begrijp dat het een oud pand is met houten vloeren.…"

Ton Wesdijk heeft 6 Jun 2012 gereageerd op Wat is de beste methode om een geluidsdichte wand te maken?

20 8 Jun 2012
Antwoord van Jamie de Boer

"Jaren 30 woning is geen spouwmuur-woning. Er zijn 2 mogelijkheden, isolatie aan de b…"

Ton Wesdijk heeft 18 Mei 2012 gereageerd op Gevelisolatie van een jaren 30-woning, goed idee of beter van niet?

5 23 Mei 2012
Antwoord van Ivo Opstelten

"Ik ga er even vanuit dat het voor woningbouw is. Dat er normaal onderhoud zal zijn. …"

Ton Wesdijk heeft 16 Mei 2012 gereageerd op groene gips in badkamers

8 17 Mei 2012
Antwoord van Richard Muller

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+