BouwProfs

De bouw online verbonden.

Discussies van Ton Vanson (6)

Discussies waarop is gereageerd (6) Antwoorden Vandaag op BouwProfs

"als het voldoet aan het bouwbesluit en constructief akkoord dan volgens mij geen pro…"

Ton Vanson heeft 27 Jun 2012 gereageerd op Is een bouwsteiger als permanente constructie te gebruiken?

10 29 Jun 2012
Antwoord van Gert-Jan Kuylman

"ik ben het volledig met dit antwoord van Vincent Pot eens, ik woon in een jaren 30 w…"

Ton Vanson heeft 7 Feb 2012 gereageerd op Wat is de meest effektieve manier om een ongeisoleerde spouwmuur te isoleren?

26 9 Feb 2012
Antwoord van George Balsing

"hallo Marcel, de eerste stap is toch met de gemeente te praten over wijziging van he…"

Ton Vanson heeft 25 Jan 2012 gereageerd op Wijziging bestemmingsplan, wat zijn de mogelijkheden?

11 26 Jan 2012
Antwoord van Trees Konijn bouwkundige

"onze jaren 30-woning met 5 cm spouw hebben we ongeveer 15 jaar geleden geisoleerd, d…"

Ton Vanson heeft 21 Nov 2011 gereageerd op Hoe zijn de ervaringen met volgeschuimde spouwmuren?

42 22 Jun 2016
Antwoord van Frank Koster

"er valt wel aan te rekenen, maar uit ervaring weet ik dat er geen optimale isolatied…"

Ton Vanson heeft 20 Okt 2011 gereageerd op Hoe gevaarlijk is condens bij binnenisolatie?

28 3 Nov 2011
Antwoord van Carl-peter Goossen

"in ieder huis in de hal een beknopte instructie, hoe te handelen bij brand. - ontvlu…"

Ton Vanson heeft 29 Sept 2011 gereageerd op Vluchttijd woningbrand slinkt naar 3 minuten, hoe kunnen we woningen brandveiliger maken?

16 27 Jan 2012
Antwoord van Sebastiaan van Ineveld

RSS

Wie zijn lid van BouwProfs?

© 2024   Gemaakt door Michel Eek.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Google+